28 Şubat 2017 Salı

Toplanıp giden bir ay daha.


Bir önceki postu sildim çünkü yaralar açık bırakılmasın ki büyümesin ; iyileşsin. Vazgeçtim o kadar dökülmekten hem sonra toplaması bir bana kalıyor. Miss gibi bir uğurlama yapalım ; Şubat  gidiyor. Burada Şubat şöyleydi ; bir yanımız mandalina kokusu bir yanımız taze bahar kokusu. 


Sevgiliye fazla mesailer karşılığında 5 gün izin verildi. Ankara'da bıraktığımız tüm devlet işi kırıntılarını da Antalya'ya taşımanın dışında 5 gün boyunca neredeyse mutfak onundu. Bana bir kek yaptı ; anlatılmaz . Hamarat buldum edasıyla havam doruklarda . Bir sırrı var bir daha yapsın tarifi ve sırrını size söylicem :)


Bol bol gezdiğimiz bir ay değildi belki ama Phaselis şimdiye kadar gördüğüm en güzel yerdi. Düğün çekimimizin yapılacağı yeri seçmiş oldum böylelikle.


Günübirlik kaçış hayalleri kurduk kah İstanbul kah Alanya ! Sonuç Antalya'da İstanbul börekçisinde kahvaltı ; bayılıyorum buraya Şubat boyu buraya aboneydik diyebilirim :) Kaçış planımız da bu cumartesi izinli olursa koca bir Alanya yapacak gibiyiz.


Yılın en kısası ,en bahar müjdeleyicisi güle güle ; bir daha görüşmek nasip olur inşallah. Hayırlarla gel Mart !



26 Şubat 2017 Pazar

Mutfakta Bir Özge | Çatlak Kurabiye.


Bitmeyen misafir yapmışlardı ; mutfaktan çıkamıyordum. Neyseki kolay ve lezzetli tarifler buluyordum. Hem bunlar göze de hitap ediyordu. Çatlak çatlak kurabiyelerim huzurlarınızda :)


1 yumurta
1 çay bardağı toz şeker
1 yemek kaşığı tereyağ (oda sıcaklığında yumuşamış diyor ama ben ocakta erittim kaynamasına izin vermeden yumuşattım diyeyim )
1 paket vanilin
Yarım paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı tepeleme kakao
2 yemek kaşığı süt
1.5 su bardağı un


Yumurta ve şekeri 3 dk çırptıktan sonra diğer tüm malzemeleri ekleyip tahta kaşık ile karıştırdım. Elde ettiğim hamuru streç bir filme sarıp 15 dk buzdolabında dinlendirdin. Çıkardıktan sonra 170 dereceye fırını ayarladım önceden ısıtmaya bıraktım. Küçük bir kaseye pudra şekeri döküp yaptığım bezelerin üstüne hafif baskı uygulayıp pudra şekerine buladım ve 13 dk pişirdim. Fırında fazla tutarsanız sert olur kurabiyeler. O yüzden 10 -13 dk arası uygun oluyor 2 kez yaptım bu tarifi 13 dk kafi oldu. Bu tarif ile yaklaşık 15 adet çıkıyor ama 2 katı malzemeler ile bu tarifi uygularsanız sayı artar. 2. Favori kurabiye tarifim olur kendisi :)
Teşekkürler Şükran Kaymak  :)


Huzurlu günler diliyorum :*


23 Şubat 2017 Perşembe

LookBook / Ne giydim ?


Ne giydim ? postlarını seviyorum. Böylelikle ilham alıyoruz , beğendiğimiz bir parçanın hangi markaya ait olduğunu görüyoruz falan filan. Baya ara vermiştim çünkü fotoğraflarımı çekecek bir kurban bulmakta zorluk çekiyordum. Gönlünü ettiğim sürece sevdiceği kurban olarak seçtim :))) İşte burdayım .


Kot ceket  | Colins
Elbise | H&M
Çanta | Beymen 
Bot | Bershka


Kot ceket giysi dolabımın olmazsa olmazı. Günlük hayatta bahar havalarının kurtarıcısı bu yüzden herkesin edinmesi gerektiğini düşünüyorum. Streç bir elbise ise üstüne ne giyseniz olur ben kot ceket giydim ama kalın - oversize bir kazakta çekip çıkabilirsiniz aşırı kolay kombin edilebilen bir parça. Düz siyah renkli edinmeliyim diye düşüyorum çünkü kilo aldım evlendikten sonra :/ Basit bir kombinle geri dönüş yapmış oldum ; idare ederiz dimi şimdilik ! Çünkü güzel planlarım var bu seri için :)

"LookBook/Ne Giydim"  etiketini üst bölüme ekliyorum kolay yoldan direk ulaşabilirsiniz. ^_^

22 Şubat 2017 Çarşamba

Su gibi bazı şeyler.


Düş gibi bir yerde kendimi düşlere bıraktım ! Boşluğa saldım kendimi ; salındım durdum su üstünde ... Su bazen sabır gibi her şeydir. Çırp bir yüzüne anlayacaksın. 


Su hep bir şeyleri temizler ; gelir gider bir parçanı alır , götürür! Bi bakmışsın bambaşka şeyler getirmiş. Bazende aldığını geri getirmiş.


Ah sevgili ! Su gibi geçiyor seninle günler ; dursa ya. Zaman dursa sular durulsa. 


Hayatı kıyıya çektik çünkü hayaller suya düştü. Su temiz ama kıyının toprağı ile bulanıklaştı. Hayata tutunamayan hayallerim suda mutlu mudur? Temizdir , berraktır. Vardır bir hayır.


İçimden akanlar damla damla düştü. Bu da bmyle bir post oldu.  

20 Şubat 2017 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Ortaya Karışık


Canımla bu hafta inşallah her günümüz pazarmışcasına takılacağız. Pazarları çok sevdiğimiz için önümüzdeki 5 günü de çok sevecepiz , iyi davranacağız ve tadını çıkaracağız. Bugüne bu sözle başladık. 


Havalar aydınlık ama ayaz. Hani güneşli yerler sıcak ama gölge yerler buz. Yinede aşırı güzel memleket engel tanımıyor bizde doyasıya izliyoruz ; doymuyoruz.


  Mesela Migros u bile denize karşı falan ; çılgın. :)) Bize çok uzaksın ama :/


Sandalyelerimiz görücüye çıktı bu hafta sonu ! Keyfin dibi. Bu kare hayal ettiğim bir an'ın gerçeğe dönüşmüş hali. Bizim hayallerimiz hep böyleydi bunlara kavuşmamız bile 7 yılımızı aldı ; sabır her şey.


Buralar kimlere, nelere tanıklık etmiştir bilemem ama bazı ipuçları buldum. Yaramazlık diz boyu !!! Özellerini açmasalarmış :)))))


Mutlu , neşeli , özgür , sorunsuz bir hafta diliyorum. Hayat karşımıza hep hayırlı fırsatlar sunsun bu fırsatlar güzel hayatlara kapılar açsın :*

Kendinize çooook iyi bakın ; sevgiler , öbcükler.

18 Şubat 2017 Cumartesi

Kore Dizilerim | Goblin , 2017


Kore dizileri ; bayılarak izlediğmi biliyor muydunuz ? Sevgili Nabrutun yayınlarına yaptığım yorumları yakaladıysanız biliyor olabilirsiniz tabi ;) Evet izliyorum ; hemde çok uzun süredir. Sesim çıkmıyor bu konuda çünkü benim bayılarak izlediğim dizileri bloglarda okuyorum sonra o dizilere yapılan yorumları okuyorum ama ama ben çok sevmiştim diyor ve çekiliyorum. Çoğu kişi sevmemiş oluyor :)) Herkes sanırım trt de yayınlanan; Düşlerimin Prensi dizisi ile bu furyaya katıldı. Benimki daha eski :) Kanal D de sabah 4te yayınlanan Winter sonata ( Sonsuz Aşk ) ile başladı. Yıl ; 2006. 
...
Madem bu blog tüm zamanlarımın kaydı bundan sonra  izlediklerimden bir arşiv oluşturacağım ; Goblin ile başlayayım. Öyle uzun uzadıya anlatmayacağım zaten beceremem .


Bu kareye alışın bu arşivin vesikalığı olacak.

...

Dizinin konusu ;
Ülkesine hizmet eden başarılı bir askerin beeeeencil , aptal kralı tarafından bir kılıçla öldürülmesi. Sonrasında Tanrı ile bir anlaşma gerçekleştirerek (hem ödülü hem cezası olan ) Gobline dönüşüyor. Hafızasını silmiyor , tüm sevdiklerinin ölümüne şahit oluyor yani ölümsüz birine dönüşüyor . Ölmesi içinde bu goblinin gelinini bulması gerekiyor ama goblin gelinine aşık oluyor. Bu hikayede geçmişte kaybettiği tüm sevdiklerinin reenkarne hallerine şahitlik ediyor kimisine karşı iyi oluyor ve geçmiş borçlarını ödüyor kimisini ise cezalandırıyor. Birde Azrail var bu hikayede. İnsanlar tarafından görülebiliyor hatta bir insana aşık oluyor amanın ne hikaye mümkün değil içinden çıkamam. İzleyin. Net çok çok çok çok çok güzeldi.

2017 nin ilk kore dizisine bir tik atalım o vakit :))

14 Şubat 2017 Salı

Geçmiş Günlerin Dedikodusu



Havalar o kadar güzel gidiyordu ki ; kandım. Sonuç hasta olamama evresi sürekli bir halsizlik , boğaz kuruluğu ... Kabukları kurabiye olurken içide şifa oldu. 


Havalar güzel gitmeye devam ediyordu. En düşük 18 derece oluyordu. Hayatım güneş enerjisiyle olumlu bir yükselişe geçiyordu. Sıcak havanın iliklerime kadar işlediği bir pazar geçirdim.


Gözüm yine kusursuz güzelliklere tanıklık etti.


Uçsuz bucaksız maviye gireceğim günleri hayal ettim. Nisanda sezonu açarız diyoruz zaten ben yağmurda denize girmeyi çok severim....


Buradaki MC Donaldslar bile çok şirin. Duvarlar pozitif mottolarla dolu. Payıma düşeni aldım.


Bol bol duaya ihtiyacım var ara ara çıkmaza sokuluyorum; doğru kararların peşindeyim. İnşallah benim için hayırlı olan kapı açılır. İnşallahlarınızı esirgemeyin. Gönlümüze göre ...🙏


Sevdicekleriniz hep yanınızda , sevginizde sonsuz olsun günüsü kutlu olsun hepinize ❤❤❤

11 Şubat 2017 Cumartesi

Gratis Sevgililer Günü İndirimi


Bu sevgililer günü indirimleri bana baya baya yaradı inşallah sizde eksiklerinizi olması gereken fiyatlarda görmüşsünüzdür.


Gratis indirimini ihtiyaç ve merak ettiğim ürünlerde değerlendirdim ve her zamanki gibi pamuk stokladım. Benrinin rakibi olduğunu düşünmüyorum . Pamuk sonuçta başka marka olsa ne farkeder diyebilirsiniz ama başka marka pamuk ile bir makyajı 10 adetle silerken Benri maksimum 2 . Daha ne diyeyim. Bukunca stoklayın bulunmayınca bulunmuyor.


Bunların dışında çok övülen Himalaya markasının Neem özlü maskesini edindim ; daha denemedim. Yanında gördüğünüz Garnier makyaj temizleme suyu ise bittikçe aldığım bir ürün. Eminim daha kalitelisi vardır ama ben bittikçe alıyorum fiyat ve verdiği etki açısından işimi görüyor. Tatmin ediyor.


Bu kısımda ise heyecan aradığım ürünler var . Makyaj bazı ve göz altı kapatıcısı. Aslında The Balm'ın primer ını kullanıyordum: memnundum fakat fiyat artışları sebebiyle ikame bir ürün aradım yerine ! Kapatıcı ile ilgili hiç iyi yorum okumadım desem yeridir ama nedense alıp denemek istedim . Bazenböyle şeyler yapıyorum. Nasıl çok sevileni denemek için koşuyorsak sevilmeyenede şans vermek lazım. Herkesde etkisi bir olmaz ve hayatınızın bir ürününü bulmuş olabilirsiniz.


Benim alışverişim bu kadardı. Peki sizler ne aldınız. ?

10 Şubat 2017 Cuma

Mutfakta Bir Özge | Kolay Kurabiye (Damy's Kitchen)


Sevgililer gününde hiçbir şey yapmayangillerden misiniz ? Bizde öyle :) Genelde ben bu zamanlarda yapılan indirimleri yakalayıp kendime hediye ederim ( bknz : bir önceki yayın ) ahahah. Mutfakla olan bağımın günden güne artması sonucu Sevgili Damy's Kitchen nın blogununda müptelası oldum.  Sevgililer günü konsepti adı altında çok basit bir kurabiye tarifi paylaştı. Bende dayanamayıp yaptım ! Bu tarz kurabiyelerde oldukça başarısızımdır ama tarifi harfiyen uygulayınca sanırım ilk defa kıvamı tutturdum.


Tarif ve yapılışı için  Damy's Kitchen sayfasına bakabilirsiniz. ŞURAYA linki bıraktım. Ben bu tarifte sadece çikolata parçacığını az tutup portakalı çok tuttum ve mis gibi bir koku elde ettim. Hatta tadı bana ; bilirmisiniz bilmem cino çikolatasını anımsattı.



Teşekkürler Damy ! 

9 Şubat 2017 Perşembe

Alışveriş | İndirim Kovaladım (Beymen)


Herkese günaydın. Müthiş bir indirim haberi ile yayınıma başlıyorum ^_^
Tam bir indirim kovalayıcısı olduğumu beni en başından beri okuyanlar bilir. Mango outletten 3.99 tl ye kalem etek almışlığım var.
İnanmıyorsanız TIKLAYINIZ efendim.


Beymen ' in mobil uygulamasnı indirdiğimden beri çanta ve ayakkabılarının indirime girmesini bekledim . Şubatta kesin girecekti malum "14 Şubat" ama işte 250 tl üzeri - 500 tl üzeri alışverişlerinizde geçerli indirim kuponları olacağına emindim. Bu yüzden ara indirimi kovaladım. Şartsız şurtsuz gecenin bir saati 148 tl'lik bir çanta 120 tl'ye 2 gün sonra da 118 tl'ye düşüyordu. Uzun bir süre kırmızı clutch tarzı bir çantanın fiyatının düşmesini bekledim; 118 tl olsun yeniden kesin alacağım dedim . Sonra bir gün ; ekran görüntüsü aldığım başka bir çanta 2. indirime girmiş ve 223 tl den 178 tl ye düşmüştü. Kırmızı clutch da eksik kalmamış yeniden 118 tl'ye inmişti  ! Bir seçim yapmam gerekti ;



 daha kullanışlı ve daha kıyafetlerime uyacağını düşündüğümden birde hiç taba rengi çantamın olmamasından mütevellit taba renkli olan çantayı sepete attım gitti ve 4 Şubatta verdiğim siparişim 9 Şubatta elime ulaştı.


  Böylelikle bir zamanlar 445 tl ' ye satılan çantayı 178 tl'ye almış oldum. İndirim hala devam ediyor. İhtiyaç varsa bir değerlendirin derim ;)

Mutlu günler :)

Edit : Sadece kırmızı rengi kalmış 😱 TIKLAYARAK ulaşabilirsiniz.

7 Şubat 2017 Salı

Evde geçen zaman ...

 
Bazı sabahlar sevdiceğimle kalkıyor güne erken başlıyorum. Bir gün birlikte işe çıkacağız dimi aşkım ( inanıyorum yüksek totem yaptım, evrene olumlama falan ...) ve üstümdeki pası atacağım diyerek güne başlayınca çay demlemeye üşenmiyorum ve bir demlik çayı tek başıma içiyorum. 


Tek başıma geçirdiğim zamanlarda çok kıymetli benim için. Bir dönem bu anların hayallerini kurardım ; yaşıyorum.  Evde kendime ayırdığım bu zamandan şikayetçi değilim ama dahada kaliteli değerlendirebilmem için alt yapı eksikliğini gidermek lazım bu hisle kahvemi kapatıyorum. Sonra Derya abla salladıkça sallıyor. Gülüp geçip hayırlısı diyorum :)


Şanslıyım. Tüm beklentilerimi , tüm olmayanlarımı unutturan bana bir nefes sunan şu alana evim 20 dk. Unutmaya niyetim varsa unuturum deniz bahane ama yolda geçen zamanın , yürüdüğün yolların sonunda maviye çıkmak. Bozkırdan gelmeyen anlayamaz.


Hafta içi ne kadar bekar hayatına ait keyifler yaşasamda bir pazara değişmem . Evli olduğumu sadece pazar paylaşımlarımdan anlayanlar varmış. Bu hafta size inat instagramdan paylaşmadım ^_^ . Buraya özel sakladım güzel an'ımı.


Sıkılmıyor değilim evde ama kabul etmeyi biliyorum. Bu evde geçirdiğim her zaman geçmişteki bir hayalim olduğunu bilerek nankörlük etmek istemiyorum şu an'a ve her şeyin hayırlı bir sebebi , sırası olduğuna inanıyorum. İşte böyle debeleniyorum evde ...

Herkese mutlu günler dilerim.



4 Şubat 2017 Cumartesi

CarrefourSa | RealTechniques Stippling Brush.


Makyaj fırçalarını çok seviyor ama çok pahalı mı buluyorsunuz ? Benim gibi indirim günlerini bekleyip boş dönenleriniz de vardır ; eminim ! Çünkü ne hikmetse bulunamıyorlar . Bazen şüpheleniyorum çalışanlar hiç mi çıkarmıyor diye :/ hayır indirim de % 40 falan oluyor yine 30 tl yi buluyor tanesi evet bazen bunu bile pahalı buluyorum çünkü bir fırça yetmiyor en az bir fırçadan 2 tane sahip olmalıyız. Çünkü ben bir kez kullanıp ; yıkıyorum . Kışın bekle kurusun. Saç kurutma makinesi ile kurutsanızda nemli kalıyor en az 2 gün bekliyorum ; hal böyle olunca iş yedeğe düşüyor. Yine girizgah uzadı farkındayım ama ucuz olsun birde RT fırçasına sahip olayım diyorsanız öyle gratis , watsons indirimini beklemeye gerek yok . Çünkü migros ve carrefour sa lar çok daha güzel indirimler yapıyor. Bazen durduk yere bile yapıyorlar.


Demem o ki en son RT Stippling fırçasını Carrefour sa dan 10 tl ye aldım . Son bir tane kalmıştı :)) Evet hayat bazen banada kıyaklar geçebiliyor ve ben bilmeden mac 187 fırçasına dupe olan bu fırçaya sahip oldum hemde biri 139 tl biri 10 tl :)) Ne kıyak ama :) Mac 187 kullanmıyorum ; kullananlara göre RT nin bu fırçası aynı performansı gösteriyor üstüne mac 187 ye göre daha kolay yıkanıp daha hızlı kuruyormuş.


Genelde herkes likit fondöten , krem allık ve kapatıcılar için kullanıyormuş ama ben makyaj bazı , nemlendirici ve pudra uyguluyorum bu fırça ile ve sonuç kusursuz bitiş veriyor. Kılları orta yumuşaklıkta ama teninizi rahatsız etmiyor. Likit fondöten uygulamasını dairesel hareketlerle yaptığınızda fırça izi kalmıyor arada expert face fırçam kirli olduğunda stippling ile uyguluyorum.

Her şey bir yana zaten 10 tl ye RT fırçasına sahip olmak şahane değil mi ? :))) Kaliteyi ucuza kapmanın memnuniyeti ile sizi market dolaşmaya teşvik edeyim dedim.  Artık marketler bize her şeyi sunuyor.

Mac 187 ye merakınız var ise bir TIK

Mutlu ve güzel kalın ; öpering.

3 Şubat 2017 Cuma

Mutfakta Bir Özge | Çakma Kekstra



Herkese Merhaba . Şubata çakma Kekstra tarifimle gireyim dedim. Daha önce paylaştığım tahinli muffin tarifini çırptım çırptım karıştırdım sonra müptelası olduğum Porland  mağazasından aldığım ;


Bu tepsiye döktüm tabi önce içini yağladım. İlk başta biraz zorlandım çünkü elde ettiğim kek hamuru cıvık değildi zor döktüm içine ama acemiliğimi 4. Yuvarlakta attım :)) Keklerimin piştiğine karar verdikten sonra fırından çıkardım ve biraz soğuduktan sonra ortalarına bal döktüm. Çikolatayı daha çok seviyorsanız ; çikolatalı sos da dökebilirsiniz :)

Afiyet bal olsun sonra:)

Tepsi için TIK TIK

Tahinli Muffin Tarifi İçin TIKLAYINIZ

Herkese mutlu ve değerli bir Şubat diliyorum.