5 Temmuz 2017 Çarşamba

Keep Calm Go Shopping | Forever New İndirimi.


Herkese merhaba. Dört bir yanımızı saran indirimlere kayıtsız kalabildiniz mi ? Merak ediyorum. Ben tabiki kalamadım ama benimki yine neye niyet neye kısmet işi oldu. Şöyke ki ; niyetimde Zara ve Mango indiriminden gözüme kestirdiğim üstler ve elbiseler vardı. Ama nette beğendiğim ürünleri mağazada kalitesiz bulunca vazgeçtim sonra aklımda Forever New den ayakkabı almak vardı. 2 tanesini kesin alacaktım. Fakat öğrentim ki Forever new e 36 numara sadece 1 tane geliyormuş. Malum onlarda kalmamış ; alamadım. İhtiyaçlarımı gideremedim ama fuzuli alışveriş yaptım. Tabiki ne almış olabilirim ? Çantaaaaa.



Fırfır bu sezon her yerde ! Dümdüz bir kombini hareketlendirir . Rengi zaten her şeye gider. Tam bir kurtarıcı bence yaz için. 
(169.90 tl den 84.95 tl ye düşmüştü.)


Lazer kesimli modelin zarifliği , rengi , içinin genişliği ve kullanışlılığı kalbimi feth etti.
 ( 149.90 tl den 74.95 tl ye düşmüştü.)

Süslenip her ikisi ile ayrı ayrı kombinler yapmak için sabırsızlanıyorum. 

Siz neler aldınız ? Aradıklarınızı bulabildiniz mi ? Zara da bir şey bulamayan bir tek ben miyim bu sezon ? Gelin sohbet edelim hazır izinliyim ; evdeyim :)



14 yorum:

  1. ben zaradan bir ley bulan şanslı azınlıktanım iki ayakkabı ve bir çanta ile kapattım sezonu... aldıkların çok güzel iyi günde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel sizde güle güle kullanın :))) Zarada çanta kesinlikle bulamam kesin bir yerine bi zarar verilmişler denk geliyor bana :(

      Sil
    2. ben internetten aldım zaten :) yoksa mağazadakıler 4 el olmuştu ....

      Sil
    3. Denemeden alınacak ürünlerde çok mantıklııııııı daha zaranın online alışverişini denemedim işte belirli bir yerimim birimim oluşmayınca:)

      Sil
  2. Ben sana adresimi verecektim di mi? Şu lazer kesim çanta için. Hay Allah nasıl da unuttum vermeyi? :D

    Şaka bi yana güle güle kullan kuzummmm :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhah aynen öyle :))

      Sağol kuzum bu renk kalmamış ama sana aynısının kremini alsak çanta kardeşliği mi yaşasak :))))

      Sil
    2. internet sitesinde gördüm kuzu, kayseri dönüşü kalırsa alırım şimdi alamam :)

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlışım^^ yaa ben bunu başka mağazadan da duymuştum 36 1 adet geliyor diye:"( benim ayaklar da 36:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol kuzucum. :)
      Yaaa çok üzülüyorum çok forever new ayakkabıları öyle güzel ki hep içimde kalıyooor :(

      Sil
  4. ikisi de çok güzel, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Bende ilk maaşı alınca alışveriş yapayım diyorum :) daha var gerçi ama önceliğim şu telefonu yaptırmak veya yenisini almak ne kamerası çalışıyor ne adam akıllı mesaj yazabiliyorum donuyor sürekli :) güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk maaşımla alacaklarım vardı hayalini kurduğum. 3. Yü alıcam daha onları alamayacağım. Hayat yav şartlar öncelik sırasını hep değiştiriyor inşallah yaptırırsın kuzum :)

      Sil
    2. İlk maaşımla alacaklarım vardı hayalini kurduğum. 3. Yü alıcam daha onları alamayacağım. Hayat yav şartlar öncelik sırasını hep değiştiriyor inşallah yaptırırsın kuzum :)

      Sil