27 Haziran 2017 Salı

Ne Giydim ? | Bayram Kombini 2


Günaydın !!! Bitti mi tatil bitti mi ?! Pofff.
Tüüüm hücrelerimle yarın iş başı yapıyor olacağımızı kabul edemediğimi belirtmek isterim . Şu anlık yaylanın mis esintili havasına kendimi kaptırmış size bu yayını hazırlıyorum. Burayı bırakıp şehre dönmek hiç istemiyorum. Ama koşullar. Neyse resimde gördüğünüz benim ikinci gün bayramlığım keşke her güne ayrı bir şeyler alsak dimi ama öyle olmuyor bayramlık niyetiyle aldığım tek şey bu elbise idi :)) Aklımda hep böyle bohem tarz bir elbise almak vardı ! Aradığımı şıp diye bulmak paha biçilemez oldu.


Elbise / Koton


Yarınınız bir çırpıda geçsin , kurumsal ya da özel hayata adapte olmak sizi hiç zorlamasın , hayırlı haberlerle dolup taşalım.
Mutlu günler :)

4 yorum:

  1. Ya tatili sorma canım bende yarın evrakları teslim etcem daha ne zaman başlayacağım söylenmedi ama her an başlayabilirim bari ayın başına kalsın dedim :) bu arada elbise çok yakışmış , çok cici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi hayırlısı kuzum. Ben oazarda çalışacağım çok mutsuz başlıyorum çok :(((

      Sil
  2. kolaylıklar diliyorum, yine çok güzel seçimlerin :)

    YanıtlaSil