24 Haziran 2017 Cumartesi

Keşkelerle dolup taşmak ve Alanya.

Keşke daha uzaklara gitsem de dönmesem dediğim günlerde en fazla Alanya'ya kadar uzaklaşabildim. İyi gelmedi değil ama tam dönüş yolundayız sevgili Ankara'dan bir haber. Gerçekten yok olmak istiyorum demeye ramak kaldı ; telefonu sonsuza dek kapatmak istiyorum , unutulmak. Kursağımda kaldı Alanya'nın güzelliği. Karmakarışık duygularla buraya kendimi attım. 


İlk olarak Antalya kalesine çıktık. Araba ile çok rahat çıkması ; yürümenizi tavsiye etmem. Girişler 20 tl ama biz müze kart ile bedava girdik. Kaleye çıktuğınızda Alanya'ya tepeden bakıyorsuz. Ve sonsuz maviye hayran kalıyorsunuz.


Ardından kaleye çok yakın olan Damlataş mağrasına girdik. 6 tl girişi olan Damlataş'ta hiçbir şey yok. 3 dk da girdik çıktık. Hayal ettiğim gibi olmadı açıkcası. Büyük bir mağara bekliyordum.



Gezimizin en keyif aldığım noktası ise Dim çayında yer alan Pınarbaşı Restaurant. Buz gibi çayın etrafında mis kahvaltı. Kahvaltılıklar şahane (fiyatlar uygun) , mekan ve doğa kusursuz. Saatlerce oturabilirdim orada. Kendimi dinlemek , suyun sesi , güneş . Keşke orada unutulsaydım.



İçimden dışımdan hep keşke diyorum son zamanlarda. Hiç demek istemiyorum ama!  Ankara ( ömür törpüm) , iş oldukça yıprattı beni.
 İnşallah çiçek gibi günlerimiz olur diyerek güzel dualarınızda yer almayı diliyorum.



İyi bayramlar.


13 yorum:

  1. iyi bayramlar. noldu yaaa offf işle mi ilgili ankaradan gelen haber. yaa hadi ama üzülme geçer bu da yaaa. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailevi deep :(

      Geçiyor ama hep tekrar ediyor ve olan hep bana bilyorum deep nasıl durun diyeceğimi bilemiyorum.

      Sil
  2. Ne kadar güzel. Hayatın sıkıcı temposuna dönmek zorunda kalsanız da sizin için hoş bir anı olarak kalmış. Özellikle de ilk fotoğraftaki yerde olmak istiyorum ben de şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geldi en azından dönüp dönüp baktığımda Alanya ne güzelsin diyorum :)

      Sil
  3. Canım geçen sene bir programda görmüştüm hatta bir yere not etmiştim "Pınarbaşı Restaurant'ı" bizimde o dönemler Antalya'ya gelme durumumuz vardı ya o zamanlar hep not ederdim "gittiğimizde şuraları,buraları gezeriz" diye ama hayaller Antalya hayatlar İstanbul. Bende buradan sıkıldım bazen Antalya'dan iş başvurularına bakıyorum biliyor musun. Serhat'a da diyorum, " Antalya'dan iş bak sıkıldım gitmek istiyorum" diye. Bizi burada tutan ailemiz var onun haricinde iş her yerde var zaten evet İstanbul da belki asgari ücretten yüksek alıyorsundur Antalya'da bu durum hemen olmayabilir ama en azından Antalya'da geçim buraya göre çok daha kolay diyorum buranın zaten trafiği insanı çileden çıkarıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Antalya da hayat ucuz ve organik. Trafik konusunda burasıda sıkıntılı sebebi yol yok araba çok. İstanbulda yol çok çok olmasına rağmen yetmiyor. Pınarbaşına 2. Kez eylül gibi gidesimiz var dim çayı buz gibiydi giremedik kuzum kısmet belki olursunuz burda birlikte gideriz. Dua edelim :)

      Sil
  4. İyi bayramlar, güzel günler dileği ile. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sağolun. Mutlu bayramlar . Öpücükler :)

      Sil
  5. iyi bayramlar , çok güzel fotoğraflar . Canını sıkma her şey bir şekil olur gider . :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün her şey olacağına varsın dedim biliyor musun ve üstüne yorumunu okudum. İnşallah olur da gider. Çok çok sevgiler :*

      Sil
  6. Fotoğraflar şahaneydi yine Özgecim^^ ama üzülmüş olmana üzüldüm:( inşallah kısa sürede çözülür her şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım brnim çok sağol inşallah hayırlısı ile çözülür hala debeleniyorum çünkü :(

      Öptüm çok :*

      Sil
    2. Canım brnim çok sağol inşallah hayırlısı ile çözülür hala debeleniyorum çünkü :(

      Öptüm çok :*

      Sil