2 Mayıs 2017 Salı

Mutfakta Bir Özge | Fırın Tepsisinde Kumpir.


İştah açıcı bir günaydınnnn hepinizee :) Akşam yemeğine ne yapsam ne yapsam diye düşünürken kendimi hep @kekevicom hesabında bulurum. Yotube kanalına aboneyim ve orada daha çok vakit geçiriyorum. İnanılmaz kolay , pratik ve leziz yemek tarifleri var :)  Onlardan bir tanesi de evde kumpir :)


Nasıl yaptım ; detaylı olarak şuradan izleyebilirsiniz . AYŞENUR ALTAN - YOUTUBE . Yinede özet geçmek gerekirse ; haşladığım patatesleri sıcakken ezdim içine terayağ ve rendelenmiş kaşar atıp püre haline getirdim. Öyle güzel bir hal alıyor ki kıvamı , kokusu . Enfes ! Biraz karabiber ve tuz ile baharatlandırdım. Sonra uygun bir tepsiye, kalıba püremi döküp yaydım . Ardından kumpir içinde ne seviyorsanız ( garnitür , mısır , zeytin , sucuk , sosis , salam, kaşar) onları gelişi güzel dizdim en sonda kaşarını döküp. 200 derecede 15-20 dk beklettim. Ve sonuç.


Afiyet bal olsun yapanlara :))

14 yorum:

  1. çok iştah açıcı görünüyor, ellerine sağlık, çocuklar için sağlıklı bir alternatif...

    YanıtlaSil
  2. Ay tam öğle yemeğinden önce... gözüm döndü adeta! Ellerine sağlık Özge, kesinlikle deneyeceğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak :)
      Şimdiden afiyet olsun :*

      Sil
  3. Ay çok güzel görünüyor bende en kısa sürede denemeyi düşünüyorum :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canım benim teşekkür ederim :) Yap yap nefis oluyor:*

      Sil
  4. ımmsss... Misafirler gitsin ev boşalsın yapacağımmm.... Onlar varken yap Kero dersen yahu bi orduya yetecek kadar yapmam lazım o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısıııın. Kalabalık ev yemeği değil zaten 3 kişiyken geçiştirmelik ama bir o kadar da lezizz ^_^

      Sil
  5. Ben de patatesleri bütün olarak fırında pişirerek denemiştim.Bu daha pratikmiş .Her gün ne pişirsem kadınların ortak derdi.Değişiklik için iyi fikir oldu, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bütün atıp deneyeceğim ; kısmetse :))) Rica ederiiim. Şimdiden afiyet olsun :)

      Sil
  6. Bayılırım kumpire, o kadar nefis görünüyor ki :D Yakın zamanda kumpir yemeğe gideceğim, gitmeliyim :D

    YanıtlaSil
  7. Mükemmel gözüküyooo! Ben de normal patatesleri fırına atıp ondan sonra içine koyup yapıyorum. Ay canım çektii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normali acaba benim fırında olur mu bilemiyorumm :))

      Patates aşkı başka :)

      Sil