12 Mayıs 2017 Cuma

Kafam Allak Bullak.


Herkese merhaba


 Size söylemem gereken bir şey var. Söylemekte geç bile kaldım aslıda ama ne bileyim kafam allak bullak. Sizinle çok şey paylaştım. Üniversite sürecimi , evlilik hazırlığımı , düğünümü , evde geçirdiğim anları , alışverişlerimi , okuduğum kitapları hatta mutfaktaki maceralarıma kadar. 

Hayatımın arka planınında hep bir işsizlik vardı. Hep hayırlısını dilemiştik. Siz benim evdeki keyiflerime imrenirken ben sizin sabah çıkıp akşam girdiğiniz işinize imrendim. Maaşım olsaydılı cümleler kurdum. Dualar ettim ; ettik. Böyleydik.


Ve ben sonunda işe başladım. Hemde başvurmadığım bir yerden gelen telefon ile belgelerimi toplayıp 2 günde işe başladım. Hatta 7 gün oldu. Hayatıma hoşgeldin pazartesi sendromu diyebilirdik. Ama hayırlı mı hayırsız mı hoş mu geldi kötü mü geldi bilmiyorum. Mutlu değilim. Mesleğimle hiç alakası olmayan bir bölüm , konum , mekan... Bir de nöbet durumları olan bir iş. Hatta bazen hafta sonu olmayan bir iş. 

Mesela pzt-sl 08.00-16.00  , çrş 10.00-19.30 , perş 08.00-16.00 , cuma 16.00-08.00 gibili bir hafta var önümde.... Dananın kuyruğu nöbette kopuyor. Sabretmeliyim diyorum ! Denemeliyim. Kolay olmadı ;olmayacak. Farkındayım ama böyle de darlanmaktayım. 


Ne olursa olsun her şeyin hayırlısı olsun. Ne diyeyim. 


16 yorum:

  1. İşsizlik gerçekten çok yorucu bir süreç evde olmak keyifli ama her daim değil hayırlısı olsun kuzu saatler evli olunca zor ama bakarsın beklediğinden güzel olur 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hakkımda hayırlısı dido. Evli olumca gececi olmak gerçekten huzursuz edici. İnşallah düzelir.

      Sil
  2. İnsan sevmediği işte çalışınca işinde sevemiyor dilerim herşeyin hayırlısı olsun inşallah canım benim Rabbim gönlüne göre versin inşallah sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. Sabretmek lazım biraz. Belki yeni düzene de alışırsınız. Çok zorlayıcı olursa başka seçenek araştırırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan orta yolumuz bu bizimde :) Sonra bakıcaz çaresine.

      Sil
  4. Sabır sabıır sabııır... Okul sürecinde hiç darlanmadın mı? ya da evlilik sürecinde? sabırla ve eşinin desteğiyle bu darlanmalı süreci de atlatacaksın eminim. daha olmadı e sana iş mi yok güzelim? :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzel atlatırız inşallah. Sonumuz hayrolsun :)

      Sil
  5. Bende haberim var deyince hamilelik sandım bi an :) Tatlım biliyorsun bende şu an işsizlikten yakınıyorum yalnız benim durumum farklı ben 8 yıla yakın çalıştım vardiyalı sisteminden tut hafta sonu full çalışmasına hatta üst üste 10 gün hasta halimle bile çalıştım bu yüzden bundan sonraki işim de hafta sonu olmasın , mesai olmasın , yakın olsun diye çok seçici davranıyorum evet eskiden bekarken bu durumu biraz daha göz ardı edebiliyordum ama şimdi evliyim hem ev hem iş biraz zor olacak .. Ama bi yerden başlaman belki senin için iyi olur sonuçta cv ' de en çok tecrübeye bakıyorlar ben lise mezunuyum ama aöf devam ediyor daha doğrusu dondurdum tekrar başlayacağım benim o 8 yıllık tecrübem sayesinde bir çok iş teklifi aldım kimine gittim kimine gitmedim kısacası bazı firmalar ( çok üst mevki veya çok kurumsal değilse ) senin lisansına bakmayabiliyor ne kadar tecrüben var , nerede çalışmışsın onlara bakıyorlar . Hayırlısı olsun biraz denersin bu sürede başka işlere de bakarsın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk işim yağmurcum belki de ondan zorlanıyorum. Hayırlısı cidden inan bilmiyorum. Sabretmeye çalışıyorum açıkcası belki değişir birimim hafta sonu olan bir bölüm olur belki belki belki diye bekliyorum. :)

      Sil
    2. Benim de ilk işimdi ne demiştim biliyor musun " denerim olmadı çıkarım " bir baktım 7 yıl 8 ay çalışmışım :) ee tabii daha 18 yaşındaydım , kanım kaynıyordu , her şeye yetişebiliyordum şimdi nerde şuradan şuraya gitmek bazen beni yoruyor :) bakarsın canım olmadı çıkarsın insan sevmediği bir ortamda çalışmak istemiyor değil mi ? sen başka işlere de bak en azından CV'ne eklersin bu işi de .

      Sil
    3. Haklısın canım benim. Kısmet diyorum hayırlısı olsun hakkımda gittiği yere kadar gitsin :) Çok teşekkürler desteğin için balım :***

      Sil
  6. Özge'cim, azıcık dene, bir sabret derim. Bak daha çoluk çocuk yok. Evet gece durumu ve haftasonu kısmı hoş değil; ama, bence hafta içi değişik saatlerde başlaması, standart işlere göre daha erken biten mesailer bana buradan cazip göründü. Bir de, her şeye olumlu tarafından bakmaya çalış. Ben her yeni başladığım işte ilkin bir huzursuz olurum, sonra alışınca geçer. Kendine deneme süresi ver, bak bakalım ne olacak :) Hayırlı olsun canım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabredeceğim Başak ! İşsizliği biliyorum çünkü. Hayırlısı bakalım gerçekten huzursuzum dediğin gibi ama ilk zamanlar hep herkes için zordur heralde. Her şey güzel olacak diye diye beklicem :)

      Sil
  7. olsun ya bak uzun süre iş aradın ya olsun çalış bakalım çok gerilirsen bırakırsın ya ama iş hayatına adım iyidir iyidir kutlarım kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler deepciğim . Hayat neler çıkarıyor karşımıza daha neler göreceğiz bakalım. :))

      Sil