24 Nisan 2017 Pazartesi

Türk Yıldızları ile 23 Nisan ❤


Hayatımın en güzel 23 Nisanı. Duyduk ki Türk yıldızları Antalya semalarında devleşecekmiş. Tv karşısında gururla , gözlerimiz dolu dolu izlerdik babamla ve ben bu yıl çok yakın ve çok canlı izledim göklerde onları. İlk önce Konyaaltı varyant ta olacak gösteri diye okuduk bir hesapta ! Yerimizi iki buçuk saat öncesinden aldık. Story de paylaşım falan yaptım ve ig de gezerken ana yerin Konyaaltı plajı olduğunu okuduk ve gösteriye 2 saat var. Yerimizden kalktık ve inanılmaz bir trafikten yolumuz dışı bir yere saptık ; arabayı bulduğumuz boşluğa bırakıp yürüdük konyaalti plajına . Yoksa bu müthiş gösteriyi trafiktr kalarak kaçırabilirdik.


Ulaştığımızda ise gördüğüm kalabalık iyice gururlandırdı beni. Kuru kalabalık değildi ve şu görüntü dörtte biri idi belkide!


Gösteri başladığında ise herkes ayaktaydı ,ağzımız açık kalmış , alkışlarımız havada uçuşmuştu. İnanılmaz hareketler , inanılmaz bir ses ve inanılmaz bir gösteri yaşattılar bize. 






Gerçekten muhteşemdiler. Bir de beni şu şekilde ço mutlu ettiler ; Hasan Kocabaş 5 numaralı pilot ve Türk yıldızları resmi instagram hesabı fotoğraflarımı beğendi. Bence harika bir şey bu :)))





13 yorum:

  1. Antalyalı bir kaç arkadaşımdan daha izledim ve okudum gösteriyi, gerçekten muhteşem görünüyordu! Nice nice bayramlara!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmazlardı :)

      Nice bayramlara Başakcım :*

      Sil
  2. Ne kadar güzel fotoğraflar yakalamışsın canım.Bende izlemek isterdim.
    Hava da pırıl pırıl İstanbul bir öyle bir böyle. Cumartesi soğuktu , Serhat'a " yaza değil kışa gircez gibi bir hava var dejavu yaşıyorum resmen " dedim :)
    Gelsin bir an önce sıcaklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müthiş bir deneyimdi kuzu inşallah bir gün denk gelirsiniz. Bizim öğlen 3 e kadar harikaydı ama akşama doğru bir fırtına bir buz gibi hava neye uğradığımızı şaşırdık ama artık son soğuklar bitti gitti bence :)

      Sil
  3. oooo çok çok iyi hem fotoğraflar hem de beğeniler :)

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar harika ben de izlemiştim Ankara'da Türk Yıldızlarını muhteşemlerdi gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 kasımda anıtkabir de olacaklarmış; eminim muhteşem anlar yaşatcaklar yine :) Her sene gelseler giderim :)

      Sil
  5. Göklerin yıldızları onlar gerçekten çok güzel muhteşem kareler çekmişsin ve begenilerde çok güzel olmuş gerçekten 😊😁 inşallah bende bir gün böyle yakından izlerim 😊

    YanıtlaSil