22 Nisan 2017 Cumartesi

TrendyolMilla Alışverişim.


Günaydın herkesee
Nasılsınız? Umarım benim gibi değilsinizdir. Bugün bambaşka bir şeyler anlatacaktım ama blog git gide günlüğe dönüyor diye vazgeçtim. Bu yüzden her ay bir parça almadan duramadığım Trendyol milla alışverişimden bahsedeceğim :)


Piliseli / pilili / akordeon etekler kalp ben. O kadar çok seviyorum ki sanki hanım hanımlığın , zarifliğin , narinliğin göstergesi. Bu barbi pembesi eteği ilk asosda görmüştüm fakat alamamıştım :( İçimde nasıl kaldıysa TrendyolMilla da her ne kadar lila diye geçse de bu çok pamuk şekeri eteğe kendimi kaptırmıştım. Diğer markaya göre oldukça uygundu fiyatı.


59.90 gibi bir fiyatı vardı (hala satışta ürün) fakat benim kart durumum tek çekime hiiiiiç müsait değildi 3 e böldürünce biraz fiyat artıyordu. Bu durum biraz canımı sıktı , almayayım diye çok düşündüm, geldim gittim baktım ve saçma sapan bir günde of alacağım biraz mıtlu olmaya ihtiyacım var hem bu rengi bir daha nerede bulacağım deyip aldım ve 2 güne elimde idi.

Burdan seslensem duyarlar mı şu taksitte üstüne vade koymasanız keşke. En azından 3 ten sonralara koysanız. Arada sırada trendyolmilla da kargo ücretsiz olsa .... olma mı ?

2017/Mart ayı " TrendyolMilla " alışverişimi görmek için TIKLAYINIZ.

2016/ Haziran ayı "Trendyol -Bambi" alışverimi görmek için TIK TIK .


Hadi başka alışverişlerde görüşme dileği ile diyelim de artsın alışverişler ( artamazdı) :))) 

Hafta sonunuz sevdiklerinizle , huzurla , gerçekleşek hayallerle geçsin. 

6 yorum:

  1. oooo çook güzel vallaaa güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  2. Ama eteğin rengi bile insanı mutlu eder ki! Güle güle giy Özge'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi başak :)) Baktıkça mıtlu oluyorum gerçekten :))

      Sil