24 Nisan 2017 Pazartesi

Trend Alert | LookBook inspo. | Pilili Etekler Nasıl Kombin Edilir ?



Birkaç gün önce edindiğim pamuk şekeri pilili eteğimi ( pleated skirt ) giymek için sabırsızlanıyorum. Geçtiğimiz sezondan bu yana trend olan bu eteğin maxi ve midi boyları benim en çok sevdiğim modeller. Renk skalası o kadar geniş ki hemen hemen her yerde  olağan yada antin kuntin bir rengini  bulabilirsiniz. Ayrıca o renk mevsime uymaz , o eteğin altına o ayakkabı olmaz gibi düşüncelerin yok olduğu çağımızda her şey her şeyle giyilebilir özgürlüğünde müthiş kombinler çıkarıp çok kolay ve çok hızlı bir şekilde şık bir görünüme kavuşabilirsiniz. Pantolon ve jean rahatlığını gözardı edemem ama bu yıl nedense eteklere sardım ve kendimi daha iyi hissettim. Belki de evrene olumlama yapıyorum gizliden bilmem ama efil efil dolaşacağım ve güzel fotoğraflar çekeceğim o günlerin hayalindeyim. Sanırım bu yaz etekler üniformam haline gelicek.

Şimdi biraz ilham olsun biraz da cesarete gelelim ve tarzımıza , tavrımıza bir şeyler katalım istiyorum. Pinterestte bulduğum görseller buna yardımcı olsun ;)







Instagram hesabımda benimde yaptığım bir kombin mevcut. Merak edenler için

Biraz moda konuşmak iyi mi geldi ne :)) Sıradaki konumuz fırfırlı her şey mi yada midi denim etekler mi olsa ? Bu sezon moda olan her şey kalp ben olunca üstüne çok yazıp çizmek istedim. Havamız değişsin.

6 yorum:

  1. Geçen gün senin elbiseni görüp ben de trendyol dan elbise aldım kumaşı falan baya güzel ve ucuzdu tek sorun etek kısmı fazla geniş volanlıydı beni fazla basenli gösterdi ki basenim hiç yok daralttırsam özelliği gider mi diye düşünüyorum 😁 bunu niye yazdım bende bilmiyorum ama yazmak istedim birde bu pileli etek bana yakışmıyor ama giyenlere imreniyorum doğrusu 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa modeli nasıl ki içine sinmediyse yolla geri :)))

      Yaaaaaaa bende minik boyuma gitmez diyordum ama göz alışınca gidiyor :))

      Sil
  2. Ya bu pileli etekleri "az sonra dışarı halıyı atıp yıkayacağım" stiline bürünmeden giymek için incecik olmak gerekiyor bana göre. Geçen sene heves edip aldım ama 1-2 kez giydim, kaldı öyle. Şimdi yeniden giyebilmek için hem rejim yapıyor, hem de üstüne crop top bir şeyler bakıyorum. Bu ablalar gibi kazağı içine tepip dışarı çıktığımı düşünemiyorum bile :))))) Ama stiller harika görünüyor, ben rejime devam edeyim :))) Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kazaklı kombinler banada hiç gitmiyo , jeanlerin içine bile sokamıyorum ay çok imreniyorum ama :))) Bende rejimdeyiiiiim hemde abur cubur sever kocaya rağmen bu şartlarda rejimdeyimmmm :)) İnce bellere pilili etek ve crop toplar nasıl masallsı oluyooooo nasılll :) Sanada çok yakışır bide makyajınla yakarsın ortalığı valla bn o konudan muzdaribim ; makyaj özürlü.

      Sil
  3. ah ah zayıf olana her şey yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok da zayıflık istemiyo bu etekler yaaaa :)))) bir kaç görsel eklicem buraya ; editlicem. Kilosu var ama yakışmışşş örnekler :))

      Sil