6 Nisan 2017 Perşembe

Bazı anlar ve düştüğüm notlar.



Annemler gitti. Gittikleri günün akşamına Ankara'dan başka misafirlerimiz geldiiii. Yoğun ve güzel geçen günler bizimle. Böylelikle beklediğim zamana öyle hızlı yaklaşıyorum ki hayırlısı olsun. İnşallah beklediğime değen bir sonuç çıkar bahtıma.


2 aylık olması çok hoş bu derginin . Dolu dolu ! Bu sefer ki sayıda @fiyonkmakarna var. Sumru kuş benim liseden arkadaşım. Ayrıca Sumru'nun kitabı da basılıyor ; "Mevsim Apartmanı" ... Evime eşsiz hatıralar giriyor. Severim böyle şeyleri ; değerlidir.


Fotoğraf çekmeyi çok ama çok seviyorum. Çok sevdiğim kareleri altına notlar düşerek bastırmak istiyorum ama bazı anlar telefonla çekilmiş nasıl bir baskı olur emin değilim...  


Tophane en sevdiğim yer. Yolunuz düşerse şurada , şu manzarada çay içmeden dönmeyin. 

Bir fotoğraf günlüğünün daha sonuna geldik. Bu tarz yayınlarım sizi mutlu ediyorsa ; "Geçmiş günlerin dedikodusu" etiketini tıklayıp daha fazla yayına ulaşabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Antalya'ya bir sonraki sefer geldiğimde önerdiğin yerlere mutlaka gitmeye çalışacağım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen geldim deeee ben gezdiririm zaman ve şartlar uysun yeter kiii :)))

      Sil
  2. çok güzel gerçekten tophanede neresi isim verebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşıda , kalenin dibinde. Tophane çay bahçesi :)

      Sil
  3. Telefon da çekilen fotolar inanılmaz güzel çıkıyor ki benim bunu yaptığım eski telefonum kamera olarak kötüydü şimdiki kameralar maş.lık diyorum dene bence canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi deneyesim var dodicim ; kısmet bakalım :)

      Sil
  4. Allah kavuştursun diyelim :) Çok güzel kareler Emeğine sağlık Dilerim her neyse beklediğin hayırlısı olsun inşallah sevgiler ....

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel bir yer kartpostal diyorsun ya çok doğru :)

    YanıtlaSil