28 Nisan 2017 Cuma

#sonundayazgeldi :)


Yaz geliyooooor o zaman dans o zaman renk! (Yaz için hiçbir planı yoktuuuuu)


Yeni yerler keşfettim. Yaz kokan mis şehrin denizine karşı çay içebileceğim . Kaçıp kaçıp dururum artık.  (Evden bazen çıkarmanız için beni tehdit etmeniz gerekebiliyor gerçeğini de söylim)


Diyetteyim ama evde bir kek kokusu olmayınca o ev ev olmuyor gibi. Ne bilim aynen böyle hissediyorum. ( 2 dilim anca yediiiiim hepsini sevdicek yedi )


Yaz hakkında gelişine karşı sevincimizden başka bir şey yok elimizde. Hayatı akışına bırakmamız belki en iyisi şu durumda. Güzel sürprizler ile hava kadar hayatınızda ısınsın. Bir kahveyi hakettik. Hadi içelim.



Mutlu haftasonlarııı herkese :)


10 yorum:

  1. Afiyet olsun Canım benim :) Gelsin yaz Artık bence :) benim parmak arası terliklerimi giyeyim artık :)) Güzel bir hafta sonları olsun inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay ay dimi bak dolaptan çıkarmalı şipidikleri :))) Çok teşekkür ederimmmm :* İnşallah.

      Sil
  2. Süslü kokanam ben seni tehdit ederim, sen hiç merak etme :D
    Fotoğraflar yine harika.
    Yaz gelsin bence de.Bir plan olmasa da sandalet, tişört giymeyi özledim :D İşler yoğun oluyor o ayrı konu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende biraz süslü olsan keşkeeeee kero bnde seni tehdit edicem hayır yani ben ve ela varken bize benzememen de ne demek oluyoooor :))))

      Sil
  3. MUTLU HAFTA SONLARI :)
    FOTOĞRAFLAR PEK BİR GÜZSL

    YanıtlaSil
  4. Özge o ne kek öyleeeee! şahane kabarmış :-O maşallah:))
    Afiyet olsun=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremşantili kek kuzu :) bazen böyle kabarıyor bazen de inat ediyor kabarmıyor :)

      Sil