30 Nisan 2017 Pazar

Ne İzledim | Galaksinin Koruyucuları 2 (3D)



Galaksinin Koruyucuları 2 yi izlemeden önce serinin ilkini dublajlı bir şekilde izlemenizi çok çok tavsiye ediyorum. Vakit kaybı olmayan , çooook eğlenceli bir film.Ondan sonra sinemaya gitmek isteyebilirsiniz benceee . Gülmekten gözlerimden yaşlar aktı çoğu sahnede :)) Filmin 3D olması ise harika ötesiydi izlediğimiz sinema salonu mükemmel bir keyif sundu bize :) Bir de tabi ki dublajlı tercih ettik çünkü bu film dublajsız çok da eğlenceli olmayabilir. Seslendirmede gerçekten çok çok iyiyiz :)


Harika bir cumartesi geçirdim. Sizde bir gününüzü bu film ile harika kılabilirsiniz . Bu arada serinin ilkini izleyenler beni çok iyi anlayacaklar ama bunu yazmadan yayını bitiremem!!

Groot ❤ Ben .

Herkese mutlu haftalar diliyorum :***



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder