12 Nisan 2017 Çarşamba

Geçmiş Günlerin Dedikosu.


Merhaba :)
Ailemden sonra arkadaşlarımı da yolcu ettim. Dolu dolu geçen günlerden sonra kendi rutinime dönmek büyük bir boşluktaymışım gibi gelse de hayat güzeldi. Neye nasıl bakarsan öyle görürsündü. Her şeye rağmen iyiyiz sonuçta.
Hadi biraz özet geçeyim :
Arkadaşlar iş amaçlı gelmişti ve işleri genelde 14.00 gibi bitiyordu ! Sonra da biz buluşuyorduk. Madem Antalya'ya gelmişlerdi kapalı yerlerde vakit geçirmek aptallık olurdu. Yürüyüş yapmayı en ama en çok sevdiğim yere Fener park a gittik elimizde kahveler :)


Kaldıkları gün boyunca hava muhteşemdi. İnstagramda fotoğraflar paylaştığım ve bana kilo aldıran , çokca övdüğüm dondurma dükkanına yürüdük . Gelin olacağım diyetteyim diyen 5 top yedi kaseleri yanlış hatırlamıyorsam tabi yoksa 5 top yiyen Sıla mıydı ? ;))  neyse ben haftanın 3 günü yiyince her zamanki gibi 3 top :))


Çarşıda işleri olunca mekanım belli ; tophane çay bahçesi. Orada çay eşliğinde edilen sohbete yandaşlık eden deniz , güvercin... Zaten sonraki günlerde ayrılık vakti geldi. Arkadaşlarım yeri gelir ailemden yakındır o yüzden onlarla geçirdiğim her günüm başka tatlı ve özgürdü. Gittiler ama inşallah düğünümüz var mayısda yine kavuşacağız.


Sonra sevdiceğimle kaldık başbaşa 💙 Akdeniz üniversitesinde vakit geçirmek en sevdiğimiz. Orada yemekler acayip ucuz. Tabi girebilmeniz için orada okuyan, çalışan birilerinizin olması gerekli. Kardeşten max. Fayda sağladığımız bir gün Zilli öküzde muhteşem ötesi tavuklu hamburger gömdük. Gidilesi , sınırsız içecekli mekan. Nasıl sevmem.


e tabi hafta içleri yalnızlık senfonisi tadında evde takılmacalar. Kahve ritüelim;


Çoğunlukla kapar ve deya abla uygulamasına atarım fincanı o da bana canım çok şöyle çok böyle hadi canım şimdi dilek tut fincanını yıka der. Şefkat gösteren bi app :)) 


İşte böyleeee geçen giden günler. Sizde ne var ne yok :)

20 yorum:

  1. Özge, belki de yıllardır sürekli çalıştığımdan senin bu ev rutinin bana öyle güzel geliyor ki "insan yalnızlığı nasıl sevmez, evde nasıl sıkılır?" siye okurken buluyorum kendimi :) Ama bir yandan da seni de anlıyorum... yine de arada bir yer değiştirsek iyi olurdu sanki :))) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başaaak ama 4 yıldır işe yaramıyormuşum hissi var ; süslenmek için sebep arıyorum gün boyu eşofman , kot. Amaç istiyorum hayatıma , işe yarama hissi ve karşılığında maaş ve hayalini kurduğum her şeye rahat ulaşma isteği bla bla bla. Hayırlısı ya ! Çalışma hayatı da bi süre sonra sıkar ve eminim söylenirim kndimi biliyorum ama şuan en büyük eksiğim bu gibi geliyor. Yalnızlığı çok seviyorum kafa dinlemek acayip iyi geliyor ama artık bana batıyor :)) Değiştirebiliriz valla şahane olur :))) Öpücükler

      Sil
  2. Huzur veren fotoğrafların, kısacık zaman diliminde oraya ışınlanmışım gibi hissettiriyor. Kimi zaman o denizin kokusu, kimi zaman da o kahvenin kokusu hayal dünyamı şenlendiriyor be kuzucuk :)
    Derya abla'ya en son ne zaman göndermiştik benim kahvemi? unuttum zira.. Kahve alayım da içelim bi ara :D
    Öperimss :*
    (saçmaladım mode on )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç te saçmalamadınnn !!! Uzun yorumlar kalp ben. Akşam iç sallayalım deryoşa o da bize sallasın :)) Muckkkk.

      Sil
  3. Deniz ve dondurma mi yaaa ağlamak istiyorum :((( burda kar ha yağdı ha yağacak (ankaradayım bu arada) :((
    Nisanın son hafta si antalyadayım. Denize girilir mi acep??? Girilir olsun nolur noooolur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'dan göçtüm bendeee :))) Annemler çok soğuk diyor. Nisan sonu değilde mayıs ortası girilebilir sanki :( Turistler şuan bile giriyor ama ^_^

      Sil
    2. İzin aldığım gün beni turist belleyin ;)

      Sil
  4. Ya valla dondurmalara bende hasretim şu rahatsızlığım bir geçsin de ilk işim dondurma yemek olacak :)
    Yine çok güzel bir yazı olmuş , mis gibi deniz havası , özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ye kuzummm ben hastaykende yedim valla :)))

      Çok teşekkürler kuzummm. Bizde istanbulu konuşuyoruz ; çay tarlasına gidip bi yemek yiyip dönelim diye ahhhhh mıhlama nasıl özledik falan diye :)))) napıcaz biz bu özlemleeri :)

      Sil
    2. Ye kuzummm ben hastaykende yedim valla :)))

      Çok teşekkürler kuzummm. Bizde istanbulu konuşuyoruz ; çay tarlasına gidip bi yemek yiyip dönelim diye ahhhhh mıhlama nasıl özledik falan diye :)))) napıcaz biz bu özlemleeri :)

      Sil
    3. Aynen canım sorma , diyorum ya arada yer değiştirsek diye :)
      İstanbul'a gelirseniz haberim olsun canımm görüşürüzz belkiiim :)

      Sil
    4. Eheh :))

      İnşallah canım ; kısmet.

      Sil
  5. Çok güzel kareler gerçekten denizde şahane Sizin içinde güzel günler olmuş :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ayyyyy ne zor hayatın var yaaaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhahahha deep :))))

      Bu hayatın da zorlukları var beeeee her şey şu karelerden ibaret deği ^_^

      Sil
  7. Ankara'nın soğuğunda böyle bir yazı içimi ısıttı valla, ne iyi geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh iyi gelmesine çok sevindim <3 bizim havamızda grileşti haftaya perşembeye kadar yağış :))

      Sil
  8. Fotoğrafları görünce Antalya'ya gelesim geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs da ciddi olarak gelmeyi düşünün şu sıralar havalar üzebilir :)))

      Sil