19 Nisan 2017 Çarşamba

#BrideToBe | Yine Yeniden.




Evlendik ! Hatta 5 ay oldu ama hala tamamlayamadık bazı seremonileri. Elime kalacak tek şey o günden fotoğraf albumü. Benim en ama en özendiğim " tek " şey. O kadar hayal kırıklığı ki hala elimde bir albumümün olması anlatamam ve elimde olacak albümün bir şeye benzemeyeceğine de eminim ; düğün günü çekilen karelerden ötürü. Saçma sapan photoshop dan ibaret sıfır emek verilmiş kareler ki düğün yerim masal gibi idi. Bir tane kare yok adam gibi .  Sadece aklımda o anlar o kadar. Şimdi ise sonunda müsait olabildiler de gün aldık kendilerinden çekimi yapacağız mayıs da ! İnşallah .

Bende biraz araştırma yaptım ; kasılacağım kesin o yüzden çeşitli pozlarla oluşan bir dosya yapayım dedim. Nasıl duracağımı bileyim de ellerine düşmeyeyim istiyorum açıkcası. Kendimi pinterestte kaptırdım ve şunları beğendim. Belki sizin de işinize yarar :)









İşte böyle . Umarım karışmazlar gerçekten çok sinirliyim onlara! Sevdiceğe sakin kalmak için söz verdim bakalım ortaya neler çıkacak. Buraya koymam fotoğrafları büyük ihtimal instagramda arada paylaşırım o da güzel olursa :)))) 



16 yorum:

  1. Çok haklısın kuzum çok üzdüler, hırpaladılar, haksızlık yaptılar. Şahidim ben bu olaylara.. Umarım her şey istediğin gibi olur.
    Öptüm çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sanmıyorum kero amaaa problem değil gelinlik benim ve makinem var ben bile sonradan yaparım ; güncel modum böyle :)))

      Sil
  2. Son kare ne tatlı... bence keep calm and enjoy! Öperim!

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar ne güzel iyi ki pinterest var :) ayrıca birkaç foto buradan da paylaş ki görelim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeee ! Ay yok kuzuuu ig iyidir :)

      Sil
  4. Bende hiç sevmedim şu foto photoshop olayını 😊😁güzel kareler fena değil eminim güzel kareler olur bekliyoruz canım benim sinirlenme sakin dur 😊😁 herşey dilerim güzel gönlüne göre olur sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  5. Hiç kasmana gerek yok canım zaten fotoğrafçı sana söylüyor ne yapacağını bizimkisi pek söylemiyordu sadece şurada çekelim , buraya doğru bak , birbirinize bakın falan diyordu öyle ki bizim aynı pozdan 5 tane falan oluyordu ve bilmiyorum da ben çok sıkılmıştım gülmekten bir de ayakkabıdan da canım yanmıştı iki saatin sonunda artık gidelim dedim hoş bende nikah stresi de vardı aynı gün çekildiği için şimdi siz rahat rahat çektirirsiniz bir yere yetişme stresi yok :) ben mesela bi tane fotoğrafımın olmasını çok isterdim hani eşinle birlikte çimlere yatıyorsunuz o tarz bir fotoğrafım yok aklıma da hiç gelmedi o an ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay düğün yerimden hiç kare olmaması çok içimde kaldı çok :(( kısmet artık kuzu illaki bir şey eksik oluyor :)

      Sil
  6. ahh yarama tuz bastın.. benim de en özendiğim fotoğraflardı. Bikaç kişinin referansıyla gittik biyerle anlaştık. ne istesem tama olur diyordu. ama herşeyi fiyasko çıktı. nikahıma cekmesi için 14 yasında bi çovuğun eline makine vermiş yollamış. sinir oldum görünce ama kuzenler falan da cekti die bozmadım moralimi. kına günü geç kaldılar fotograf ve video cekecekler cıkmak için 9a kadar fotoğrafcı gelsn die bekledik aradık açmadı bile teli. oraya da hiç bilmeyen bi eleman yollamış veee makinenin lensini unutup gelmişler kazık gibi dikilip gitti kınadan hiç fotom yok :( dış çekim günü de asıl meslegı kuaförlük olan 16 yasında eleman yollamış orda bi olay cıkardım ama nafile begenmezseniz bi daha cekicem dedi. hiç beğenmedim. neredeyse bi yıl olacak sinirimden fotoları almaya bile gitmedim kaldı orda. o kadar verdiğimiz para da gitti çöpe. bu yaz bi daha baska yerden cekim yaptıralim demiştik şimdi de bebiş bekliyoruz kaldı yani. inş gönlüne göre olur albüm fot denince içim cız ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kıyamammmmm !!!!! O kadar faiş rakamlar istiyorlar ki bende kızmakta çok haklısın. Artık bizede bebek olur daha foto çekinceksiniz diyolar ama çok isteksizim bende. Düğün yeri fotolarından 25 tane hakkımız var bedava seçilecek bir tane kare yok koca adam müthiş makinesi ile bir kare becerememiş şöyle elimizin yüzümüzün net olduğu :(((( Allah analı babalı büyütsün canım bazı şeyler kısmet inan sonrada olur neden olmasın !

      Sil
  7. Özel çekim kesinlikle çok daha iyi oluyo. Eminim seninki harika oalcak^^
    Düğün günü çekilen fotoğraflardan ben de en az senin kadar nefret ettim:( Ne güzel pozlar çıkabilirdi bizimde göl kenarında kırdaydı başlangıcı ama rezalet! yani öyle çekebilmek gerçekten ekstra yetenek ister bence. Ben de bulsam paralicam:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah amin amin amin :)

      Paralayalım valla !!!

      Sil
  8. buradaki pozlar çok hoşmuş hepsini aklıma kazıdım ileride kazayla falan evlenirsem diye ( aman evlenmessem de belki bir gün sevgiliyle falan lazım olur di mi ama ? ) .Umarım gönlünüzce bir albüm olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 sene önceki bnm kafa :)) Olur eminim ve çok daha güzel bir ilşkin olur :*

      İnşallah görüceeez :)

      Sil