2 Nisan 2017 Pazar

Anlam Ara.


Bir bardak çay diyorum , huzur diyorum ama bazen öyle dalıyorum ki çay elimde soğuyor. Bazen avucumun içindeki huzurda böyle boş bi anımda kaybolup gidiyor. Boşuna değil dalmam , kayıplarım. Boşuna değil çayın soğuması biliyorum.


Ah şu ateş. Yanıyorsa biz koskocaman bir aile oluyoruz demektir ; akşam sefa sofrası kuruluyor en az 11 kişilik . Ah o güzel zeytinler yine mi bir araya gelip güzel sohbetler eşliğinde tek tek kesilmişti sonra tuzlu suya basılmıltı. Keyifle yeniliyor şimdi.


Binbir özenle hazırlanıyor sofralar. Ne için ? Mutlu anlar için. Güzellik , huzur şu tabaklarda ; içinden el sallıyor. Bakalım ve görelim.


Deniz. Rengin , dalgan , kokun. Herkese başka başka devasın.


Dünyanın ilacı , ruhu bir yaprakta saklı.


Her şeyin bir anlamı var bir varoluş amacı bir dokunuşu. Ben buralarda kaybolurum. Derin yaşarım. İlaç olsun istedim kareler. Dokunsun. Dünya nasıl canlı.


20 yorum:

  1. Şahane, huzur verici kareler Özgem.. İçim açıldı.

    YanıtlaSil
  2. Özellikle en son kareye bayıldım!!

    YanıtlaSil
  3. Beni şu son fotoğrafa ışınlayabilir misiniz? Teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafların harika canımm..
    Şu denizli fotoğrafı görünce içim gidiyor keşke orada olabilsek diyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım sezonu açtık ; şükürler olsunnn :) Dua ediyorum kalbindekini yaşatsın Allah'ım.

      Sil
    2. Can'ım benim sayfama da İstanbul'la ilgili özleniliyor yazmışsın ya bende Antalya'yı özlüyorum acaba arada yer mi değiştirsek ne yapsak :)

      Sil
    3. Ah yağmur ah ! İstanbula hasretiz ki. Arada bunu yapmalıyız :))

      Sil
  5. Çok huzurlu anlar 💕 huzurunuz daim olsun 💐

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel♥ sen de ailene çok düşkünsün anladığım kadarıyla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)

      Düşkün sayılmam aslında ama bazı akrabalarıma düşkünüm ;)

      Sil
  7. fotoların ve sözlerin hep huzur veriyooo :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel fotolar... kalabalik sofralari ben de severim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl severim bende nasıııl. İnsanlar güzel olunca :)

      Sil