1 Nisan 2017 Cumartesi

Alışveriş | Yaz'a hazırlanıyordu.




  • Artık mini çantalarıma uygun bir cüzdanım var. Yeşil rengine vuruldum. Aramızda kalsın Pantone 2017 nin rengini yeşil seçmiş. Bende zaten çok severim yeşili ; kaptım gitti :) Mango - 29.90 tl 
  • Esparid tarzı ayakkabı hep istiyordum ama Toms markası gereksiz pahalı geliyordu. ( payetli siyahında aklım kalmıştı.) Günlük kullanacağım bir ayakkabı için o kadar paraya kıyamadım sonuçta bir çanta değildi  :)) Bu yüzden sokak arası bir butikten bu yıl ayrı sevdiğim sarı renginde bir tercih yaptım. Markasız -30 tl.
  • Çanta demişken ahhh! Çiçekler böcekler baharla birlikte her yanımızı sardı ! Hiç böyle romantik desenli romantik bir çantam olmamıştı! Artık var. Forever new - 129 tl
  • Solda katlı şekilde duran siyah şey ; kalem etek tarzı streçli elbise . Tam bir kurtarıcı ! Herkesin dolabında böyle siyah bir parça olmalı! Bu elbise hakkında hayatım için büyük bir totem yaptım belki tutar . :)) Mango - 29.90 tl 
  • Son olarakta askeri yeşil üstüne çiçek deseni baskılı, yüksek bel ve bu sezonun modası beli büzgülü bir model. Günlük kurtarıcı olacağını düşünüyorum . Yaz olunca kotlardan biraz soğuyorum ! Kotun yeri. Ayrı ama pantolonlar özellikle bol krsimler de yazın bir başka rahat oluyor. Markasız-34.90 tl.


Alışverişlerimi okumayı seviyorsanız ; " Keep calm and go shopping " etiketini tıklayarak ulaşabilirsiniz . ;)


14 yorum:

  1. Hepsi de çok güzeller güzel günlerde kullan 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Cıvıl cıvıl, çok güzeller. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. herkesin dolabında olmasın senin gibi fiziği düzgünlerin dolabında olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesss fiziğine uygun bir siyah uzun , kısa siyah bir parça edinsin diyelim o vakit :))) Severimm , öperim seniii :**

      Sil
  4. Çantaya bayıldım güzel günler de kullan tatlım 😘

    YanıtlaSil
  5. Çanta ve desenli alta bayılmış olabilirim! Güle güle kullan hepsini!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah başakcımmmm :)) Daha güzelleri senin olsun ; öpüyorum :)

      Sil
  6. Ya pantolonun çok güzeel..Başkasında görüp ne kadar bayılsam da hiç böyle desenli şeyler giyemiyorum :D Güle güle kullan hepsini♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :)

      Üstüne sanki bir basic le geçiştirilebilir olan desenli şeyler kolayıma geliyor o yüzden hep tercih ediyorum ;))

      Sil