26 Nisan 2017 Çarşamba

Alışveriş / Midi Kot Etek


Tanıştırayım yaz üniformam ! Yani Denim /Jean /Kot ve etek /Elbise. Dolabımın vazgeçilmezleri. Mini kot etek , kot elbiseden sonra midi kot eteğide dolabıma ekledim. Hem de ŞURADAN ! çok ucuza edindim.


Bazı markaların outletleri 💙 Ben.
Bu sezon ne yapın ne edin midi etekleri ucuz ucuz kapın bence zamansız ve kurtarıcılar. Boyum kısa demeyin bende kısayım :) Ayrıca minyon ve 1.60ın altında olan bir çok blogger var; ilham alabilirsiniz (@extrapetite ve @wendyslookbook ) Kiloluyum demeyin nice kilolular var fıstık gibi her istediklerini giyiyorlar. Hayatı güzel yaşamak istiyorsak önce kendimizi sevmeliyiz. Ekssiklerimizle fazlalıklarımızla baş edebiliriz. Bir etekle bile kamu spotu niteliğinde makale yazabilen bir kişi olarak durumu abartmayım ve kaçayım. :)
 Mutlu günler gencolar. 


18 yorum:

  1. bu etekleri bende çok seviyorum... güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giy modası hiç geçmeyecek bir parça

    YanıtlaSil
  3. güle güle giy canım :)ne güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tutam motivasyona ihtiyacımız var gibiydi :) Çok teşekkürler :*

      Sil
  4. Bende severim kot etekleri buda çok güzelmiş güle güle giy canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  5. Alacağım seni, alacakkk.. Yani inşallah bulabilirsem :)

    YanıtlaSil
  6. Wendy's Lookbook 160'ın altında mıymış? Ay ben de onun fotoğrafçısını yanımda dolaştırmak istiyorum ya :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şok olacaksın kendisi 1.52 :)))

      Bende bende bendeeeee müthiş bir kadrajı var. :)

      Sil
    2. Yok artııık!!!! Ay cidden ben şok! Açısını söylesin çekerken yeter (gerçi bir de öyle zayıf olmak lazım işte o kısmını es geçiyorum) :)))

      Sil
    3. Kesinlikle zayıflık ve kıyafet tercihlerini çok iyi yapıyor olması bir de açı olayı derken inanılmaz duruyor. :)

      Sil
  7. Ya bende yıllar yıllar önce maviden almıştım böyle bir etek gerçekten çok güzel güle güle kullan canım 😘

    YanıtlaSil
  8. Benimkisi kılık kıyafet konusunda biraz(cık) kıskanç artık bu "birazcık" nasıl anlarsın bilmiyorum canım :) O yüzden benim bekarlık hayatımdan kalan eteklerime öylece bakıyorum ancak tatile falan gidersek o zaman bile söyleniyor yakında ikinci el den satışa sürcem zamanında bir dünya para verdim ben onlara giymeyince içim acıyor etek ve elbise anca diz altının da altı olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkideeee kıskanççç. İnanamıyor burası Antalya olunca noluyo da bunlar alınmış diyoooo ama Midi boya bayılıyor :)))) Yeter ki mini olmasın dese de giyiyorum çünkü ben Ankara da hiç giyemedim buranın hayali ve balayı hayali ile almıştım :))))

      Sil