20 Nisan 2017 Perşembe

Alışveriş | LR


Günaydınlar herkese ;


İşin içine aloe vera girince kendimi tutamıyorum. Hatırlarsanız Holika Holika'nın aloe vera nemlendiricisi vazgeçilmezim bunun yanında LR ile tanıştım. Organik olması , alkol içermemesi , kullanıcılarının memnun olması sonucunda denemek istedim. Ağız bakımına yöneldim. Birde malumunuz yaz geliyor çantaya açmalık Deo Roll on.

Öncelikle diş eti kanaması yaşayan bir insanım ve dişçi fobim var. Allah düşürmesin. Sevgili Özge hanım (@beauty_health_ozgesener) ile yolum instagramda kesişti. Ona sordum ve micro silver ı kesin not alıyoruz dedi. Micro silver diş macunu ile fırçaladığımda gerçekten diş eti kanamam HİÇ olmadı. Beyazlatıcı bir etkisi görmedim ama daha çok koruyucu etkili bir macun ve çok memnun kaldım. Bir başka diş macununu daha denemek istedim micro silver bitince ona geçeceğim.  Aslında sabah normal diş macununu gece ise micro silver ı kullansam iyi olacaktı artık bir başka alışverişte çünkü micro silver diş macunum bitmek üzere :) Diş eti konusunda micro silver gerçekten ilaç sırf bu yüzden bile bir şans verebilirsiniz . Florür içermemesi en büyük avantaj. Ağız bakımı cidden çok önemli.

Deo roll on ise koltuk altı kararması , vücut terlemesi ve koku önleyici bir ürün. Çantaya atmalık ve malumunuz antalya gibi bir yerde olmazsa olmazımız. Biz nisan itibari ile kullanmaya başladık. Her cilt tipine uygun kültleşmiş bir ürün.

Lr ye şans vermenizi isterim ; her ürünün isteği düzenli kullanım. Sadık bir kullanıcı olursanız etkisini görürsünüz. Ayrıca her ay kesin bir üründe bir kampanya bir indirim oluyor bu yüzden benim tavrından çok memnun kaldığım  , sıcacık sohbetli , paketin içine çikolatalar atıp yollayacak kadar ince düşünceli Lr satış danışmanı @beauty_health_ozgesener ile iletişime geçebilirsiniz :)

Mutlu günler :)

6 yorum:

  1. Sağlıkla kullan bebişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dişlerime sağlık verdi cidden kuzum ; kullanmaya devam ^_^

      Sil
  2. Ben Micro Silver serisinin deo roll-on'unu kullanmıştım Özge'cim, gerçekten başarılı bir roll-ondu. Diş macunu da aklımda olsun. Öptüm çok!

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullan ; lr rollo nu kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil