6 Mart 2017 Pazartesi

Selam Mart


Bir pencere açtım hayatıma hep maviye bakıyor. Uçsuz bucaksız ; altı da üstü de mavi ... Yaşadığım şehirden ötürü değil ! Hatırlayın Ankara'da ki pencerem inşaata bakıyordu ama ben size hep kuşları çekmiştim.


Evim ! Ne kadar işsizliğimden yakınsamda seviyorum huzur köşelerimi. Alışıyorum ama ilk iş günü ne giyceğimi de hayal etmekten vazgeçmiyorum. Umut işte.


Son zamanlarda uykuya düştüm. Erkenden uyumak yarına erkenden göz açmak ; yarını iple çekmek . Sebepsiz. 


Bahar kokusu...


Cıvıl cıvıllık önce ruhumu sardı sonra dışımı. Aksesuarlarımı gün yüzüne çıkardım. Takıp takıştırıyorum. Renklenme vakti.



Pazar kahvaltıları kalp ben deyip geçiyorum.


Yeni ay yeni okumaları beraberinde getirdi.


Sizin Mart'ınız nasıl geçiyor ? 

14 yorum:

  1. Huzur veren kareler :)
    Mutlu günler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba , yüzük çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konya hatırasıdır çok severim ^_^ Teşekürler

      Sil
  3. Ay yine içimizi açtın Özge^^ kuzum özel değilse hangi bölüm mezunuydun, kpss li bişiler mi? kpss ye girdin mi hazırlanıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu banaa ^_^

      İktisat mezunuyum kuzu . Kpss yi kurs desteği ile denemedim hiç kurssuz bir şey olmadı. Özal sektörde bankalarda sınavları geçtim ama kardeşin var mı varsa ne okuyorlu sorularla geçen mülakatlarda elendim :) bankaların havuzundayım açık olunca çağrılacağım falan filan.

      Sil
    2. o nasıl mülakatmış öyle ya hayret şey:/ torpil orda da var sanırım:/ kolay gelsin kuzucum sana beklemek zor tabi:(

      Sil
    3. Torpilin yoksa alım yok kuzu banka böyle ama artık banka istemiyorum olacaksa taşeron bile olsa kamu. Özel sektör bitti artık cidden. Gerçi ne olsa olsun diyeceğim de işte öyle böyle kuzu.... Gerçekten zor bilmiyorum ne olacak.

      Sil
  4. Özgeeee pabucu yarım çık dışarı oynayalım diye saçma bir giriş yapmak istedim nedense 😂 sen gelin hamamı kına gecesi falan paylaşmadın kınıyorum seni 😛 deli gibi merak ediyorum bu detayları oysaki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhahaah valla dodicim hamamdan kare koyamıyorum çünkü hrm çekmedik çok hemde havlulara sarılı olduğumuzdan blogada koyamamm :) kınadada öyle heyecan yaptık ki gergindik foto olayını unuttuk çalışmamaışım bloga o gün o yüzden bride to be etiketinde ne varsa o elimde bişi kalmadı :)

      Sil
  5. en üstteki foto çok çok iyi valla aklımda kaldııı. bak bu fotoyu belki bir gün isterim senden ne bileyim güzel bi şeyde kullanmak için olur muuu :)

    YanıtlaSil
  6. Miss gibi bahar havası alıyorum yazından canımm..
    Bende gelebilir miyim yanına bir çay içip geri dönerim :)

    YanıtlaSil