26 Mart 2017 Pazar

Öyle Böyle Şöyle Günlerdi.


Günaydınlar herkese :) Bazı sabahlar yeşil çayla başlar bende ! Yine o sabahlardan biriydi. Yayladaydık , huzurluyduk , hava temizdi , biz bizeydik.


Ankara'dan teyzem , annem , kardeşim geldi geçtiğimiz salı. Geleneksel tavırlar sergiledik ahhh ne iyi oldu bu mantılı gün. Gerçekten güzeldi. 


Güller goncalandı biz çok şükür mis gibi bahar havalı akşamlar , yaz havalı sabahlar yaşıyoruz. Güneşi bir başka seviyorum tüm kemiklerimin ısındığı bir günde ; yayladayken biz .


Misafirim geliyorsa kesin tahinli kek günüdür o.


 Piknikli gün.


Bol gezmeli e birazda alışverişli günler


Mutlu pazarlar diliyorum.

Çok tatlış bir izleyicim mail atmış. Bloggerlar artık çantamda ne var postu yazmıyooorrr siz yazar mısınız ? Demiş sıradaki postum bu olsun ; kıramam :****


14 yorum:

  1. Piknik havaları sanki geldii gibii valla ne güzel doğayla iç içe temiz hava mis 😊Çekilişimede beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi geldi arada yağmur yokluyor ama olacak o kadar ^_^

      teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu sefer birazcık daha fazla ara verdin yazmak için, instagramda da çok paylaşım göremeyince acaba birşey mi oldu diye düşünmüştüm ki sevdiklerin gelmiş! :) Ne de iyi olmuş :) Çantamda ne var postunu da sabırsızlıkla bekliyorum ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok çok çok teşekkür ederim düşündüğün için çok tatlısın :)) Aynen annemler geldi onlarla vakit geçirdim hep o yüzden ara girdi :) en yakın zamanda inşallah :))

      Sil
  3. çok güzel fotoğraflar, tahinli kekin tadı nasıl?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :))

      Tahinli keki kim yapsa çok sevdi. Bizde seviyoruzzz güzel rahin tahin kokan bir kek :))

      Sil
  4. ben de deneyeyim bir ara teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tarif Arda Türkmene ait ama mutfakta bir özge etiketini tıklayıncada ulaşabilirsin tarife :) Şimdiden afiyet olsun.

      Sil
  5. Keyfiniz bol olsun! Evet çantamda ne var postunu ben de bekliyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yaaa inşallah en yakın zamanda :**

      Sil
  6. Ev yapımı mantı mis mis , ohh piknik havası da pek güzel bende şimdi fark ettim epey olmuş bizde piknik yapmayalı :)
    Güzel günlerin olsun canım.

    YanıtlaSil
  7. ayyyy bütün fotolarında ve notlarında yaşamın güzelliği ve mutluluğu vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkürler ; uzaklar bana yaradı :***

      Sil