14 Mart 2017 Salı

Film Önerisi | Gizli Sayılar (Hidden Figures) ❤


Filmin adı : Gizli Sayılar ( Hidden Figures)
Süre : 127 dk
Türü : Dram


Bilgisayar görevi gören , işleri hesaplamk olan zeki siyahi kadınlar ve onlara işi düşen ırkçı beyazlar. Ortam Nasa ve  görevleri uzaya ilk insanı çıkarmak. Rekabet ettikleri ülke ise buzdolapları yani Ruslar . Kısacası;  Uzay yarışını kazanmak için Nasa'ya yardım eden matematikçi siyahı kadınları anlatan bir film!   Yıl ; 1961.

Film boyunca bir kadın olarak hep gururlu hissettim kendimi. Mutlaka izlemenizi öneririm. Başarmak için asla vazgeçmemiz gerektiğini ve hakkımızı her alanda sonuna karşı aramamız gerektiğini yüzümüze vuran bir film. 

Arşivime harika bir film kattığımı düşünüyorum. Açıp açıp izleyeceğim filmlerden biri benim için!

 Aldığım mesaj ; öğrenebildiğini öğren , kendini değerli kıl. 


12 yorum:

  1. Geçen gün tavsiye ettiğin leylekler filmini izledim güzeldi. Listeme bunu da ekledim öperim 😘

    YanıtlaSil
  2. Başka bir filme gittiğimde fragmanını görüp çok merak etmiştim . En kısa zamanda izlenecek öyleyse 👍

    YanıtlaSil
  3. tamam izlicem :) o divanda izlemek rahat olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yoruma bile aynı açıdan cevap veriyorum :)) çok rahat :)))

      Sil
    2. ne izliyon bir yandan :)

      Sil
    3. Alice harikalar diyarında 2 izliyordummm :)

      Sil
  4. Filmi çok duyuyorum,feminist damarlarım baskındır birazcık :) İlk fırsatta izleyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı ve ben burdayım diyen 3 kadını izlemek çok güzeldi . Umarım sende keyif alırsın izlerken ^_^

      Sil
  5. bu akşam arka arkaya senin sölediğin iki filmi izledim. focus ve hidden figures. ikisi de iyiydi sevdim. bak be diycem sen bi film çok sevince söle bana mutlakaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sevindimmmm deep , tabiki söylerim :)

      Sil