19 Mart 2017 Pazar

Haftasonu gezmesi | Antalya - SaklıKent Kayak Merkezi.


Öyle güzel bir yerde yaşamak nasip olmuş ki bana binlerce kez şükürler olsun. Nasıl kıymetini bilerek yaşıyorum inanamazsınız her şey çok mucizevi geliyor bana ! Kar da onlardan biri koca Akdeniz'de. Antalya'nın bana en büyük hediyesidir kar! Havada yağışına hasretim o ayrı ama Ankara'dayken senelerce yağarken izlediğim kar*ın tadını kayarak çıkarma gibi bir hayalim hiç olmamıştı ! Ta ki buraya gelene kadar. Seneye kış bir başka olsun istiyorum ve ölmeden önce yapılacaklara kayak yapmayı (öğrenmem lazım önce ) ekliyorum. 






8 yorum:

  1. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki karın neredeyse Mayıs'a kadar kalkmadığı yerlerden yazıyorum sana :) Antalya'da bir kayak merkezi olduğunu bilmiyordum, oldukça şaşırdım. Dilerim seneye karların üzerinde süzülmekte nasip olur sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sen olaya başka bakabilirsin hakkın ; bıkmışsındır :))) Koskoca ayazı ile meşhur Ankara'da bile yokken burada bulmuş olmamdı mucize ki bu küçük olanmış diğerini keşfetmek nasip olmadı. Amiiiiiiiiin inşallah inşallah :)

      Sevgiler :*

      Sil
  2. ya sen baya fotoğrafçı oldun he en üstteki foto ne güzel yaaa

    YanıtlaSil
  3. Bende Kartalkaya'ya gitmiştim kayak yapmaya çok eğlenceli tabi bilirsen :) Bilemezsen düşe kalka o kadar komik oluyorsun ki etrafındakiler sana bakıyor sen onları takmamaya çalışıyorsun tekrar ayağa kalkıyorsun birine çarpacaksın diye korkuyorsun en son hiç unutmam yolun yarısından kayak takımlarını alıp orada cafe vardı oraya kadar yürümüştüm bizimkilere de " ben gidiyorum siz ne yaparsanız yapın dondum zaten " deyip sıcak bir çikolata içmiştim oda o kadar güzel gelmişti ki :) Kesinlikle öğrenmek lazım öğrenemezsen bile gerçekten denemeye değer bir şey kayak yapmak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel anın varmış canım :)

      Burası çok kalabalık olmuyor burada öğrenip diğer ünlü bir kayak merkezi varmış oraya gideriz kaymaya :) Niyet ettik kısmet bakalım :*

      Sil
  4. Ben de Ata'yı Tahtalı'ya teleferik ile tanıştırmaya götüreceğim bir ara. Alanya'ya uzak kaçıyor ama gidilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahtalıyı bizde merak ediyoruz :) Alanya da niyetimiz ama uzak mı deyip tembellik ediyoruz :)

      Sil