30 Mart 2017 Perşembe

Çantamda Ne Var ?


Blogu ilk açtığım zamanlarda çok popüler bir yayındı " Çantamda ne var? "  değil mi ? Ne olduysa insanlar videolar çekmeye başladı bu konuda sonra ortadan kayboldu gitti. Açıkçası bir okuyucum rica etmese benimde aklıma gelmezdi  :) Çok da iyi oldu hem ben okunduğumu hissettiğim için mutlu oldum hem de böylelikle çanta , cüzdan alternatifi görüyoruz. Hadi başlayalım;


Çantam Mango'nun 2017 kış sezonuna ait. 59.90 tl idi. Uzun kulplu, mini ve çok rahat kullanımlı bir omuz çantası . Ne kadar günlük kullanım için alsam da yan püskülleri ve demir detayları nedeniyle sıradan bir kombini şıklaştırabiliyor. Acı kahve rengini seçmemin nedeni ise tamamen bu tonlarda eksiğimin olmasıydı. 3 farklı renge sahipti hala var isteyen olursa bulabilirsiniz. :)


Çanta içinde düzeni severim. Bu yüzden çanta içinde çanta taşımayı severim. Ivırı zıvırı toplasın diye. Bir cüzdan , mini bir çanta ( içinde yok yoktur ) ve telefonum ile çarşıya çıkar , misafirliğe gider , sevdiceğimle akşam buluşmasına çıkarım.



Çantamın içindeki mini çantanın içi bu şekilde sadece anahtar yok şuan o da kapının üstünde :)))Tokalar , dudak kremi ,ruj, merhem , yara bandı , makas ( bazen kıyafetlerimin etiketi rahatsız edebiliyor ya da üstüm başım bir yere takılınca ipler sarkar ya o durumlar o kadar sık ki bende bu yüzden makas taşıyorum ) ve ne olur ne olmaz diye her şeye uyabilecek küpeler ( evden çıkarken takmayı unuttuğum için bazen gittiğim yerin müsait bir yerinde takıp salınabiliyorum)
Bu da böyle bir tip işte :-D
---
Cüzdanım bu çantanın içinde canımı çıkarıyor . Çantadan çıkınca zor giriyor girince zor çıkıyor bu yüzden yeni bir tane aldım mini boy; onu alışveriş postumda göreceksiniz :) . Kalem kutu tarzı ve mangonun her cüzdanını seviyorum . Her sezon kesin oluyor ve indirimde 39 tl indirimsiz 59 tl ye bulabilirsiniz. Koca çanta da ıslak mendil ve selpak görmediğiniz için utandım ama bitmiş bir dışarı çıktığımda alırım. Siz siz olun bunlarsız çıkmayınız :) Öpüyorum inşallah zevk alırsınız okurken.

12 yorum:

  1. benimde ilk blog yıllarımda bu mim çok modaydı :) keyifle okudum ve düzenli çantanızı azıcık kıskandım, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok mutlu oldum çok teşekkür ederim :***

      Sil
  2. Mango'nun cüzdanlarını ben de çok seviyorum bende de var 2 tane :)

    YanıtlaSil
  3. Ay böyle minnak çantalara hiç sığamıyorum ya :))) Çok güzel ve minimalist olmuş ama, tebrik ediyorum seni Özge :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii çok teşekkür ederimmm bazen bende sığamıyorum bu en sığdığım hali :))

      Sil
  4. sığamasamda bende kendime küçük bir çanta aldım ama küçük çantada bile düzen harika yani....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Güzel günlerde güle güle kullan inşallah :))

      Sil
  5. Ya bende öyle çanta içinde bir sürü çanta taşırım görmen lazım :) Geçen gün düzenliyordum eşim şaşırıp kaldı ama bende düzen seviyorum en azından neyin nerede olduğunu bu sayede daha rahatlıkla buluyorum herhalde çantamın içinde 3 tane ayrıca küçük bir çantacıklar vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük çantalarda bende öyleyim canım kesinlikle düzen olmalı bn birde çanta hastasıyım bebek gibi davranırım onlara :)))

      Sil
  6. Evlendikten sonra valla hasret kaldık yazılarına çok eğlenceli olmuş yazın çantana bayıldım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyorum yaaaaa bir sürü bir sürü :)) teşekkürler kuzu :*

      Sil