16 Mart 2017 Perşembe

Antalya' da Sevdiğim Tatlıcılar.


Herkese merhaba :) Gününüz güzel geçmiştir inşallah :) Şimdi bir öğle arası , dinlenme vakti. Antalya'da yaşayan yada Antalya'ya tatile gelmeyi planlayan okuyucularım varsa gezi listelerine 2 yer eklemek istiyorum. Pişman olmayacaksınız.


İlk olarak künefe severler el kaldırsın :) Şerbetle ilgisi olmayan ben bile bayılmışken yazmasam olmayacaktı ; Şehr- i Künefe. Mekan çok samimi , çalışanlar ilgili ve gece 2 ye kadar açıklar.
  Küçük boy sade künefe 10 tl .  Fiyatlar makul. Evlere siparişleri de var . Benim şerbetli tatlılarla aram yoktur ama eşim tam bir gurme bu konuda ! Sevdim demez kolay kolay ve o çok sevdi burayı :)

Adres : Zerdalik mahallesi. Balıkçıoğlu caddesi. No :7/A Alyan Apt. 
MURATPAŞA/ANTALYA



İkincisi ise benim  haftada 3  gün gittiğim. Amme - şeftali - gazoz 3lü tercihim ile yemelere doymadığım dondurma dükkanım :) Tek seferde 7- 10 top yemek istiyorum ama bunun için yaz mevsimini bekliyorum şimdilik 3 top ideal malum kilo alıyoruz ve yüzmediğimiz , yürümediğimiz için yediğimiz her şey yağ , löp löp et oluyor. Ama çok çok çok seviyorum burayı ; dondurma ama meyvenin gerçek kendi lezzetinden bir dondurma !Dedeman şubesi 12 ye kadar açık diye biliyorum kışın. Yazın eminim gece 2 ye kadar açık olurlar. Şuan Antalya' da 4 şubeleri var ; Işıklar , Dedeman , Konyaaltı , Liman.


Favori dükkanlarım şimdilik bu kadar . Yemek üstü tatlı faslı oldu bu post ama bir ara yemek yediğim ; lezzetlerine kefil olabileceğim dükkanlarıda yazacağım. :)

18 yorum:

  1. Bir Antalya'lı olarak Dondurma Dükkanına bir çok defa gittim ancak Künefeciye gitmemiştim. Benim de tatlıyla pek aram yok ancak bir deneyebilirim :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa müptelası olmayan yok sanırım dondurma dükkanının :))

      Bir şansı hakediyor ve çok kalabalık oluyor künefeci :)

      Sil
  2. harika gözüküyor ama ben diyetteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Oyyy oyyy şerbetli tatlıyla aram çok yok ama iyi yapan yer olunca severim künefeyi :) KAyınvalideem geçen sonbaharda Antalya'ya taşındı ne iyi etti bizde sık sık oralara geleceğiz sayesinde. Adrese baktım da muratpaşa yazıyor yakın buraya Uncalı'da oturuyor. Hatta şu dondurma dükkanından bahsetmişti. Muhteşem dondurması var diye denk gelmedi geçen geldiğimizde. Ama bu posttan sonra ilk gidişimde soluğu orada alacağım :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok çok iyi etmiş gerçekten bir ayağınız artık Antalya'da hayırlısıyla :))

      Dondurmacı uncalıdada var yani konyaaltında orası cepte. Muratpaşa da bi 20 dk uzağınızda trafik saati dışında çıkarsanız :))) çok seviceksinizzzzzz adım gibi eminimmmmm dondurmacı konusunda ^_^

      Sil
  4. Künefe çok severim 😀😀 nasip olurda yolumuz düşerse gideriz inşallah dondurma dedinmi bizim memlekette beklerim Kahramanmaraş'a okullar tatil olsun inşallah gideceğim emeğine sağlık sevgililer 😀😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah orası bambaşkadır eminim ;) İnşallah .

      Sil
  5. Dondurma dükkanını ben de çok seviyorum. Her seferinde 10 top yiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 top yiyebilceğim günler gelsin istiyorum :))))

      Sil
  6. Ben Antalya'da yanık dondurma yemiştim onun tadını hala unutamıyorum ya :)
    Şu günlerde canım en çok dondurma ve erik istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa biliyor musun yanık dondurmayı seven seviyor sevmeyen sevmiyor ben hiç sevememiştim :( Zamora en iyisi diyolar yanık dondurmada kayınvalidemler kilo kilo alıp buzluğa atıyor yazın :)

      Aa hayır mı yağmurcuuuum 🙈 Erik bnde çok özledim bide çilek :)))

      Sil
    2. Yok yok canım benim hemen hemen her sene bu aylarda erik ve dondurma özlemim artıyor.Bir de en sevdiğim meyve Erik olduğu için burnumda tütüyor şu an kilosu 300 TL miş bir iki aya kadar düşer de tuza batırıp bol bol yerim :)

      Sil
    3. Klasik erik etiketi desene her sene :) Allah kavuştursun canınnmm :**

      Sil
  7. Tatlıdan bahsedince canım tatlı çekti şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy kötü bir şey yapmış gibi hissettim :( Can çekmesin diye ne resimler koymadım halbuki :))

      Sil