28 Şubat 2017 Salı

Toplanıp giden bir ay daha.


Bir önceki postu sildim çünkü yaralar açık bırakılmasın ki büyümesin ; iyileşsin. Vazgeçtim o kadar dökülmekten hem sonra toplaması bir bana kalıyor. Miss gibi bir uğurlama yapalım ; Şubat  gidiyor. Burada Şubat şöyleydi ; bir yanımız mandalina kokusu bir yanımız taze bahar kokusu. 


Sevgiliye fazla mesailer karşılığında 5 gün izin verildi. Ankara'da bıraktığımız tüm devlet işi kırıntılarını da Antalya'ya taşımanın dışında 5 gün boyunca neredeyse mutfak onundu. Bana bir kek yaptı ; anlatılmaz . Hamarat buldum edasıyla havam doruklarda . Bir sırrı var bir daha yapsın tarifi ve sırrını size söylicem :)


Bol bol gezdiğimiz bir ay değildi belki ama Phaselis şimdiye kadar gördüğüm en güzel yerdi. Düğün çekimimizin yapılacağı yeri seçmiş oldum böylelikle.


Günübirlik kaçış hayalleri kurduk kah İstanbul kah Alanya ! Sonuç Antalya'da İstanbul börekçisinde kahvaltı ; bayılıyorum buraya Şubat boyu buraya aboneydik diyebilirim :) Kaçış planımız da bu cumartesi izinli olursa koca bir Alanya yapacak gibiyiz.


Yılın en kısası ,en bahar müjdeleyicisi güle güle ; bir daha görüşmek nasip olur inşallah. Hayırlarla gel Mart !



16 yorum:

  1. Günaydın. İstanbul'a gelirseniz eğer, bir kardeşin var kalacak biliyorsun değil mi?
    O mandalina ve çicek... bayıldım.. Harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum bebeğim eksik olma hiç sağolasın :) Evimin önü o ağaçlar :*

      Sil
  2. O ağaçlar nasıl güzel hakikaten!:) Mart'ın gelişi hep güzel geliyor bana, inşallah hayırlarla gelir sana da!:)

    YanıtlaSil
  3. Bahar geliyor insan kendisini iyi hissediyor. İnşallah güzelliklerle gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle cıvıl cıvıl ruhumuz :)

      İnşallah.

      Sil
  4. hem çay hem mavilik..
    iyi geldi be.

    YanıtlaSil
  5. Ohh mis gibi bahar havası..Ne güzel maşallah eşin mutfağa giriyor bir de üstüne üstlük kek yapıyor ben şok benimki hiçbirşey bilmiyor maalesef bu yüzden çok muzdaribim :(
    İstanbul'a da bahar geldi Antalya gibi belki sıcak olmayabilir ama buralarda güzel,gelin bekleriz İstanbul'a :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar özledim ki İstanbul u. Orası başka gerçekten !! İnşallah niyetimizde var :) Antalya bugün kapalı canım ama ılık bir havası var :) Eşimden hayattaki şansım gerçekten :))

      Sil
  6. Ağaçlar bi harika ama kek ve börek daha da harika güle güle diyetle geçen Şubat ayı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaa bende dün diyete girdim merhaba diyetli geçecek mart ayı :))) Destek olalım birbirimize diyet değilde sağlıklı yaşam için yemiyoruz diye kandıralım birbirmizi :))))

      Sil
  7. Subati bilmem gidebilir ama ben kekin tarifini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda yaptırayım o vakit :)

      Sil
  8. Ayy ilk fotoğraf resmen "bahar" ! Şahane <3 Börekler de aşşırı leziz gözüküyor:-*

    YanıtlaSil