22 Şubat 2017 Çarşamba

Su gibi bazı şeyler.


Düş gibi bir yerde kendimi düşlere bıraktım ! Boşluğa saldım kendimi ; salındım durdum su üstünde ... Su bazen sabır gibi her şeydir. Çırp bir yüzüne anlayacaksın. 


Su hep bir şeyleri temizler ; gelir gider bir parçanı alır , götürür! Bi bakmışsın bambaşka şeyler getirmiş. Bazende aldığını geri getirmiş.


Ah sevgili ! Su gibi geçiyor seninle günler ; dursa ya. Zaman dursa sular durulsa. 


Hayatı kıyıya çektik çünkü hayaller suya düştü. Su temiz ama kıyının toprağı ile bulanıklaştı. Hayata tutunamayan hayallerim suda mutlu mudur? Temizdir , berraktır. Vardır bir hayır.


İçimden akanlar damla damla düştü. Bu da bmyle bir post oldu.  

6 yorum:

  1. Su gibi tertemiz mutluluklar dilerim Çok güzel olmuş emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımmm benim hepimiz için su gibi duru anlar , günler diliyorum :*

      Sil
  2. Fotoğrafların inanılmaz güzel canım bayıldım..
    İnsan sevdiğinin yanındayken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yağmurcum 5 gün izni vardı eşimin bir çırpıda bitiyor anlamadık gerçekten :(

      Sil
  3. Bu manzaralar gerçek olamaz diye diye baktım fotolara nasıl bir güzellik. Deniz en büyük ferahlık benim için. Çok güzel fotolar emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim. Antalya - Phaselis burası inşallah bir gün ayak basar tüm gerçekliğini yaşardınız :)

      Sil