10 Şubat 2017 Cuma

Mutfakta Bir Özge | Kolay Kurabiye (Damy's Kitchen)


Sevgililer gününde hiçbir şey yapmayangillerden misiniz ? Bizde öyle :) Genelde ben bu zamanlarda yapılan indirimleri yakalayıp kendime hediye ederim ( bknz : bir önceki yayın ) ahahah. Mutfakla olan bağımın günden güne artması sonucu Sevgili Damy's Kitchen nın blogununda müptelası oldum.  Sevgililer günü konsepti adı altında çok basit bir kurabiye tarifi paylaştı. Bende dayanamayıp yaptım ! Bu tarz kurabiyelerde oldukça başarısızımdır ama tarifi harfiyen uygulayınca sanırım ilk defa kıvamı tutturdum.


Tarif ve yapılışı için  Damy's Kitchen sayfasına bakabilirsiniz. ŞURAYA linki bıraktım. Ben bu tarifte sadece çikolata parçacığını az tutup portakalı çok tuttum ve mis gibi bir koku elde ettim. Hatta tadı bana ; bilirmisiniz bilmem cino çikolatasını anımsattı.



Teşekkürler Damy ! 

8 yorum:

  1. Ama ben diyetteyim yapma böyle şeyler yoldan çıkmaya bahane arıyorum verdiğim bir kiloyu fazlasıyla almamak için direniyorum resmen 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma ipin ucu kaçtı bendede :( Yapmayıncada vakit geçmiyo evdeeeeee :)

      Sil
  2. hımm pek güzel görünüyor ellerine sağlık yarın bir deneyim bakalım :) hemen ziyarete gidiyorum arkadaşı :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin şimdiden afiyet olsuuuun :*****

      Sil
  3. Ellerine sağlıık, ben de evde kendime sevgililer günü hediyesi olarak yapabilirim ahahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girdim çıktım yedim bir gün bekleyince dahada kokusu çoştu sonuç vallahi diyetteyim bugünden itibaren :)))))

      Sil
  4. Sunum yine 10 numara! Harika gözüküyor, ellerine sağlık. Kalpli kurabiye kalıbın nerdendiii?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcııııımmm A101 e kurabiye kalıp seti gelmiişti 9.90 tl ye almıştım onunda yazısı var ;))) Beğenmene sevindimmmm :**

      Sil