3 Şubat 2017 Cuma

Mutfakta Bir Özge | Çakma Kekstra



Herkese Merhaba . Şubata çakma Kekstra tarifimle gireyim dedim. Daha önce paylaştığım tahinli muffin tarifini çırptım çırptım karıştırdım sonra müptelası olduğum Porland  mağazasından aldığım ;


Bu tepsiye döktüm tabi önce içini yağladım. İlk başta biraz zorlandım çünkü elde ettiğim kek hamuru cıvık değildi zor döktüm içine ama acemiliğimi 4. Yuvarlakta attım :)) Keklerimin piştiğine karar verdikten sonra fırından çıkardım ve biraz soğuduktan sonra ortalarına bal döktüm. Çikolatayı daha çok seviyorsanız ; çikolatalı sos da dökebilirsiniz :)

Afiyet bal olsun sonra:)

Tepsi için TIK TIK

Tahinli Muffin Tarifi İçin TIKLAYINIZ

Herkese mutlu ve değerli bir Şubat diliyorum.

22 yorum:

  1. Nam nam... valla kekstra yanında çakma kalmış neredeyse... ellerine sağlık!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bu nasıl güzel bi yorummmmm aşırı mutlu oldummmm :)) Çok teşekkür ederimmmm :*****

      Sil
  2. Başak Çelik'e katılıyorum kuzum ekstra yanında çakma kalmış.. Çok güzel görünüyor. Tepsi de değişikmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa keromn benimmmm :))

      Daha ne tepsiler var huhuuuuu :))

      Sil
  3. Ayy harika gözüküyo Özge <3 Ellerine sağlık!
    Buarada Adrasan'ın 2. yazısını yazdım;) Fotoğraflar tam senlik:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım canımmmmm etrafımdaki gözler hep güzel bakıyor güzel görüyor ^_^ Nasıl şanslıyımmm :)

      Hemen geliyorum hemen :**

      Sil
  4. ayy ne severim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :)

      Mutlu günler ^_^

      Sil
  5. Ne güzel bir muffin kalıbı bu boyle. Kekler de çok lezzetli görünüyor:) Eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  6. Kek değil kekstra :) Gayet orjinal duruyor :) Ev yapımı gibisi yok eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah sloganla tamamlamdı yayınım benceee :)))) Çok teşekkür ederim <3 aynen öyle ! :)

      Sil
  7. Yaa çok güzeller, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook minnoşlar dimi :))) Teşekkürler :*

      Sil
  8. Mmm harika gözüküyorlar ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  9. oooo bir usta yetişiyoooo :)

    YanıtlaSil
  10. Ayy nesi çakma baya kekstra olmuş buu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla utanıyorummmm :))) Çok teşekkürler miencimmmmmm :***

      Sil