23 Şubat 2017 Perşembe

LookBook / Ne giydim ?


Ne giydim ? postlarını seviyorum. Böylelikle ilham alıyoruz , beğendiğimiz bir parçanın hangi markaya ait olduğunu görüyoruz falan filan. Baya ara vermiştim çünkü fotoğraflarımı çekecek bir kurban bulmakta zorluk çekiyordum. Gönlünü ettiğim sürece sevdiceği kurban olarak seçtim :))) İşte burdayım .


Kot ceket  | Colins
Elbise | H&M
Çanta | Beymen 
Bot | Bershka


Kot ceket giysi dolabımın olmazsa olmazı. Günlük hayatta bahar havalarının kurtarıcısı bu yüzden herkesin edinmesi gerektiğini düşünüyorum. Streç bir elbise ise üstüne ne giyseniz olur ben kot ceket giydim ama kalın - oversize bir kazakta çekip çıkabilirsiniz aşırı kolay kombin edilebilen bir parça. Düz siyah renkli edinmeliyim diye düşüyorum çünkü kilo aldım evlendikten sonra :/ Basit bir kombinle geri dönüş yapmış oldum ; idare ederiz dimi şimdilik ! Çünkü güzel planlarım var bu seri için :)

"LookBook/Ne Giydim"  etiketini üst bölüme ekliyorum kolay yoldan direk ulaşabilirsiniz. ^_^

9 yorum:

  1. Ne giysen yakışıyor lolipop :**

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış, kot ceket bir önemli kombin tamamlayıcı gerçekten üzerinizdr çok güzel durmuş 😊

    YanıtlaSil
  3. Kot ceket çok severim havalar güzelsin hemencik ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet :)
      Bende bende siyah ve beyaz korit ceket bulup dolabıma katmak istiyorum :)))

      Sil
  4. Çok yakışmış canım.
    Sorma bende evlendikten sonra bayağı kilo aldım galiba bir 5 kilo oldu pantolonların içine girmekte biraz zorlanıyorum:) 34 olan bedenim 36'ya çıktı çıkacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ben minyonum 52 kiloda bile şişko oluyorum . Rejime giricrm inşallah bu pzt. Eşim izinde olunca yrme içme konusunda aştık :(

      Sil
  5. Merhaba, blogumuza bekleriz

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil