18 Şubat 2017 Cumartesi

Kore Dizilerim | Goblin , 2017


Kore dizileri ; bayılarak izlediğmi biliyor muydunuz ? Sevgili Nabrutun yayınlarına yaptığım yorumları yakaladıysanız biliyor olabilirsiniz tabi ;) Evet izliyorum ; hemde çok uzun süredir. Sesim çıkmıyor bu konuda çünkü benim bayılarak izlediğim dizileri bloglarda okuyorum sonra o dizilere yapılan yorumları okuyorum ama ama ben çok sevmiştim diyor ve çekiliyorum. Çoğu kişi sevmemiş oluyor :)) Herkes sanırım trt de yayınlanan; Düşlerimin Prensi dizisi ile bu furyaya katıldı. Benimki daha eski :) Kanal D de sabah 4te yayınlanan Winter sonata ( Sonsuz Aşk ) ile başladı. Yıl ; 2006. 
...
Madem bu blog tüm zamanlarımın kaydı bundan sonra  izlediklerimden bir arşiv oluşturacağım ; Goblin ile başlayayım. Öyle uzun uzadıya anlatmayacağım zaten beceremem .


Bu kareye alışın bu arşivin vesikalığı olacak.

...

Dizinin konusu ;
Ülkesine hizmet eden başarılı bir askerin beeeeencil , aptal kralı tarafından bir kılıçla öldürülmesi. Sonrasında Tanrı ile bir anlaşma gerçekleştirerek (hem ödülü hem cezası olan ) Gobline dönüşüyor. Hafızasını silmiyor , tüm sevdiklerinin ölümüne şahit oluyor yani ölümsüz birine dönüşüyor . Ölmesi içinde bu goblinin gelinini bulması gerekiyor ama goblin gelinine aşık oluyor. Bu hikayede geçmişte kaybettiği tüm sevdiklerinin reenkarne hallerine şahitlik ediyor kimisine karşı iyi oluyor ve geçmiş borçlarını ödüyor kimisini ise cezalandırıyor. Birde Azrail var bu hikayede. İnsanlar tarafından görülebiliyor hatta bir insana aşık oluyor amanın ne hikaye mümkün değil içinden çıkamam. İzleyin. Net çok çok çok çok çok güzeldi.

2017 nin ilk kore dizisine bir tik atalım o vakit :))

4 yorum:

  1. Kore dizisi pek izlemiyorum aslında :) Ama sehpanın üzerindeki dergiler, bardak altlıkları o kadar samimi geldi ki yazmak istedim :) Ben bu vesakilağı çok sevdim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu sıcak yorumu çok çok çok sevdim. :***

      Sil
  2. Kore dizileri son dönemde çok izleniyor hele bizim Türk dizilerinin bir çoğu Kore dizisi uyarlaması olunca merak etmiyor değilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler yapamıyor çünkü koreli erkekler kadar romantikliği iyi oynayamıyorlar :)))) İyi bir taneden başlamak lazım sevmek için sanırım :)

      Sil