9 Şubat 2017 Perşembe

Alışveriş | İndirim Kovaladım (Beymen)


Herkese günaydın. Müthiş bir indirim haberi ile yayınıma başlıyorum ^_^
Tam bir indirim kovalayıcısı olduğumu beni en başından beri okuyanlar bilir. Mango outletten 3.99 tl ye kalem etek almışlığım var.
İnanmıyorsanız TIKLAYINIZ efendim.


Beymen ' in mobil uygulamasnı indirdiğimden beri çanta ve ayakkabılarının indirime girmesini bekledim . Şubatta kesin girecekti malum "14 Şubat" ama işte 250 tl üzeri - 500 tl üzeri alışverişlerinizde geçerli indirim kuponları olacağına emindim. Bu yüzden ara indirimi kovaladım. Şartsız şurtsuz gecenin bir saati 148 tl'lik bir çanta 120 tl'ye 2 gün sonra da 118 tl'ye düşüyordu. Uzun bir süre kırmızı clutch tarzı bir çantanın fiyatının düşmesini bekledim; 118 tl olsun yeniden kesin alacağım dedim . Sonra bir gün ; ekran görüntüsü aldığım başka bir çanta 2. indirime girmiş ve 223 tl den 178 tl ye düşmüştü. Kırmızı clutch da eksik kalmamış yeniden 118 tl'ye inmişti  ! Bir seçim yapmam gerekti ;



 daha kullanışlı ve daha kıyafetlerime uyacağını düşündüğümden birde hiç taba rengi çantamın olmamasından mütevellit taba renkli olan çantayı sepete attım gitti ve 4 Şubatta verdiğim siparişim 9 Şubatta elime ulaştı.


  Böylelikle bir zamanlar 445 tl ' ye satılan çantayı 178 tl'ye almış oldum. İndirim hala devam ediyor. İhtiyaç varsa bir değerlendirin derim ;)

Mutlu günler :)

Edit : Sadece kırmızı rengi kalmış 😱 TIKLAYARAK ulaşabilirsiniz.

20 yorum:

  1. Güle güle kullan bakım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyisi senin olsun kuzucum ; teşekkürler.

      Sil
  2. Çok ayıp insan indirimi bizede haber verir 😁 çantaya bayıldım güzel günler de kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala devam ediyooooooor ; koş koş :))

      Teşekkürler dodi :*

      Sil
  3. ayy çanta çok güzel burdan nişanlıma duyrulur :D linki de atsam mı napsammm :)) güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh bencede duyur kaçmasın bu fiyat :))))

      Çok teşekkürler mervecim :*

      Sil
  4. iyi günlerde kullan çok güzel....

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi fiyata gelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çağlacım çok iyi denk geldi çok teşekkürler :*

      Sil
  6. Bayıldım!! Çok iyi denk gelmiş, güle güle kullan :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu senenin en bal indirimi bu benim bebeğim yahu :))) Sağol canımmmm benim daha iyisi indirimlisi senin olsun :***

      Sil
  7. Ahahaha mango eteği 3,99 tl ye alkmışlığın var ha:D <3
    Bu indirim konusunda çok bahtsızım. Hep gidip sevindirik sevindirik alıyorum arkdaşlarıma söylüyorum bunu bu fiyata aldım çok düşmüş kaptım diye. Gülüyolar aynısı şurda yarısı fiyata diye:/ Hep bi korku var içimde %50 ye girince mesela direkt alıyorum kesin kalmaz haftaya diye:D kaldığını görünce de aşırı üzülüyorum:( çanta çok uyguna gelmiş valla süper güle güle kullan:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma hiç bazı şeyler indirimde kalmıyor bende direk alıyorum ama kalıncada değmezmiş acele ettim diyorum ama artık beymen için frenliyorum kendimi mesela kadınlar gününde sağlam güzellik yapacaklar :) Aynrn canım bu çanta çoook iyi denk geldi çok mutluyum bende :)))

      Sil
    2. 8 martı da takipte kalalım o zaman^^ ya hof senden sonra linke tıklayıp ben de çanta aldım:( senin yüzünden mi desem sayende mi desem:P :D ama cidden baya indirimliydi 144e mi ne düşüyordu kaptım:P

      Sil
    3. Ayyyyyyyyyyyy çok sevindim bence iyi olmuşşş güle güle kullan :))çok merak ettimm yayınla lütfen :))) Şu an bir ayakkabının peşindeyim bendeeeeee :))

      Sil
    4. https://www.beymen.com/p_beymen-canta_180089_49066 bunu aldım:P napalım gold bu kadr moda olmasaydı:p kahvelerle yeşillerle siyahla filan her şeye kullanırım işe giderken diye düşündüm:) ayakkabı hangisiii yazısını yayınlarsan onu bekleyim:)) 2 gömlek, 1 yelek aldım bide:D

      Sil
    5. Çooook iyi yapmışsın bi saat önce 144 tl dediğin aklıma geldi ve dedim ki çılgın bir parça kapmış :)) gold , leopar her kadının dolabında olmalı her zaman bulamayız böyle güzel tonlularını güle güle kullan canım :**

      Sil