11 Şubat 2017 Cumartesi

Gratis Sevgililer Günü İndirimi


Bu sevgililer günü indirimleri bana baya baya yaradı inşallah sizde eksiklerinizi olması gereken fiyatlarda görmüşsünüzdür.


Gratis indirimini ihtiyaç ve merak ettiğim ürünlerde değerlendirdim ve her zamanki gibi pamuk stokladım. Benrinin rakibi olduğunu düşünmüyorum . Pamuk sonuçta başka marka olsa ne farkeder diyebilirsiniz ama başka marka pamuk ile bir makyajı 10 adetle silerken Benri maksimum 2 . Daha ne diyeyim. Bukunca stoklayın bulunmayınca bulunmuyor.


Bunların dışında çok övülen Himalaya markasının Neem özlü maskesini edindim ; daha denemedim. Yanında gördüğünüz Garnier makyaj temizleme suyu ise bittikçe aldığım bir ürün. Eminim daha kalitelisi vardır ama ben bittikçe alıyorum fiyat ve verdiği etki açısından işimi görüyor. Tatmin ediyor.


Bu kısımda ise heyecan aradığım ürünler var . Makyaj bazı ve göz altı kapatıcısı. Aslında The Balm'ın primer ını kullanıyordum: memnundum fakat fiyat artışları sebebiyle ikame bir ürün aradım yerine ! Kapatıcı ile ilgili hiç iyi yorum okumadım desem yeridir ama nedense alıp denemek istedim . Bazenböyle şeyler yapıyorum. Nasıl çok sevileni denemek için koşuyorsak sevilmeyenede şans vermek lazım. Herkesde etkisi bir olmaz ve hayatınızın bir ürününü bulmuş olabilirsiniz.


Benim alışverişim bu kadardı. Peki sizler ne aldınız. ?

6 yorum:

  1. Pamuklar vazgeçilmezim. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben makyaj bazından çok memnunum. Umarım sende seversin. Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah benide mutlu eder :) Teşekkür ederim

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil