14 Şubat 2017 Salı

Geçmiş Günlerin Dedikodusu



Havalar o kadar güzel gidiyordu ki ; kandım. Sonuç hasta olamama evresi sürekli bir halsizlik , boğaz kuruluğu ... Kabukları kurabiye olurken içide şifa oldu. 


Havalar güzel gitmeye devam ediyordu. En düşük 18 derece oluyordu. Hayatım güneş enerjisiyle olumlu bir yükselişe geçiyordu. Sıcak havanın iliklerime kadar işlediği bir pazar geçirdim.


Gözüm yine kusursuz güzelliklere tanıklık etti.


Uçsuz bucaksız maviye gireceğim günleri hayal ettim. Nisanda sezonu açarız diyoruz zaten ben yağmurda denize girmeyi çok severim....


Buradaki MC Donaldslar bile çok şirin. Duvarlar pozitif mottolarla dolu. Payıma düşeni aldım.


Bol bol duaya ihtiyacım var ara ara çıkmaza sokuluyorum; doğru kararların peşindeyim. İnşallah benim için hayırlı olan kapı açılır. İnşallahlarınızı esirgemeyin. Gönlümüze göre ...🙏


Sevdicekleriniz hep yanınızda , sevginizde sonsuz olsun günüsü kutlu olsun hepinize ❤❤❤

15 yorum:

  1. Fotolor şahane, 1 haftalığına misafir olabilir miyim sende?
    Herşey gönlünce olsun kuzummm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki kuzucum! Ömürlük yerleş ,bana yoldaş ol istiyorum belki bu 1 haftada kandırırım :))))

      Sil
  2. offfff süper resimler mutluluk daima seninle olsun sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk hepimizle olsun inşallah ; çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Canım dualarım seninle benim de çok ihtiyacım var dualara.
    Bende hemen bir güneş göreyim o kadar mutlu oluyorum ki yazı özlediğimi fark ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yağmurcum; seninde gönlünce olsun her şey inşallah.

      Hayırlısıyla gelsin yaz da mutlu olalım :)

      Sil
  4. fotoğraflar çok güzel, bizde Bursa'da donmak üzereyiz neredeyse:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünde güneş tepemizde ama dondurucu soğuk var Fatma . Kış normallerine döndü havamız :))

      Teşekkür ederim :*

      Sil
  5. Şahane resimler :) Bayıldım ...Dilerim her şey güzel gönlünce olur En güzeline emanet ol sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim ; inşallah ^_^

      Sil
  6. ne güzel fotolar çekiyon sen :) bi de bu 14 şubat akşamın çok keyifli geçer seniiiiiin de miii :)

    YanıtlaSil
  7. inşalllah her şey gönlünce ve hayırlısıyla olur canımm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin mervecim . Buna çok çok çok ihtiyacım var ; teşekkürler. :)

      Sil
  8. ohh gezin tabi darısı inşallah temmuzda benim başıma :)) yorumuna bugün ulaştım canım yaa halim keyfim iyi fakat vakit yok :))

    YanıtlaSil