20 Şubat 2017 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Ortaya Karışık


Canımla bu hafta inşallah her günümüz pazarmışcasına takılacağız. Pazarları çok sevdiğimiz için önümüzdeki 5 günü de çok sevecepiz , iyi davranacağız ve tadını çıkaracağız. Bugüne bu sözle başladık. 


Havalar aydınlık ama ayaz. Hani güneşli yerler sıcak ama gölge yerler buz. Yinede aşırı güzel memleket engel tanımıyor bizde doyasıya izliyoruz ; doymuyoruz.


  Mesela Migros u bile denize karşı falan ; çılgın. :)) Bize çok uzaksın ama :/


Sandalyelerimiz görücüye çıktı bu hafta sonu ! Keyfin dibi. Bu kare hayal ettiğim bir an'ın gerçeğe dönüşmüş hali. Bizim hayallerimiz hep böyleydi bunlara kavuşmamız bile 7 yılımızı aldı ; sabır her şey.


Buralar kimlere, nelere tanıklık etmiştir bilemem ama bazı ipuçları buldum. Yaramazlık diz boyu !!! Özellerini açmasalarmış :)))))


Mutlu , neşeli , özgür , sorunsuz bir hafta diliyorum. Hayat karşımıza hep hayırlı fırsatlar sunsun bu fırsatlar güzel hayatlara kapılar açsın :*

Kendinize çooook iyi bakın ; sevgiler , öbcükler.

10 yorum:

  1. Günaydın kuzum..
    Her günü pazarmışçasına yaşama fikrini sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor olucak pazartesi ile yüzleşmek ; alıştık :)

      Sil
  2. sandalyede oturmuş denizi izlerken ki halinin hayalini de ben kuruyorum şu anda çünkü Bursa'da bardaktan boşanırcasına yağmur dışarda....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmuru çok severim ama evde cam kenarında :) İnşallah hayalin seni bulur :)

      Sil
  3. O sandalye oturmuş keyifle denizi izleme hayali bende var :) Ama İstanbul yağmura girdi :) Her gün keyifli olsun inşallah güzel kareler Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah havalar hayaline izin verir :) Cemreler düşüyor yakındır :*

      Sevgiler benden ^_^

      Sil
  4. ay hep mutlu huzurlu keyifli ol yaa. üstten 2. foto ne güzel :)

    YanıtlaSil
  5. O bardaklardan bende de var canım bana da eski çalıştığım yerde yılbaşı hediyesi olarak eşimle ikimizin baş harflerini hediye olarak almışlardı :) Malum Serhat'la aynı iş yerinde tanıştığımız için hemen hemen bir çok kişi Serhat'ı da tanıyordu..Valla oturmuşsun ya şöyle denize nazır çok özledim en son ne zaman denize baktım onu bile hatırlamıyorum eski evimizde her gün görüyordum şimdi ise 4 duvar binaların arasında kalakaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ö yü buşmak çok zor oldu :)) 2016 gelinlerinin hepsinde sanırım var :))

      İnsan her şeye alışıyor yağmurcum önemli olan sevdiceğin hep seninle olsun , sağlığınız olsun her şey olur :)

      Sil