7 Şubat 2017 Salı

Evde geçen zaman ...

 
Bazı sabahlar sevdiceğimle kalkıyor güne erken başlıyorum. Bir gün birlikte işe çıkacağız dimi aşkım ( inanıyorum yüksek totem yaptım, evrene olumlama falan ...) ve üstümdeki pası atacağım diyerek güne başlayınca çay demlemeye üşenmiyorum ve bir demlik çayı tek başıma içiyorum. 


Tek başıma geçirdiğim zamanlarda çok kıymetli benim için. Bir dönem bu anların hayallerini kurardım ; yaşıyorum.  Evde kendime ayırdığım bu zamandan şikayetçi değilim ama dahada kaliteli değerlendirebilmem için alt yapı eksikliğini gidermek lazım bu hisle kahvemi kapatıyorum. Sonra Derya abla salladıkça sallıyor. Gülüp geçip hayırlısı diyorum :)


Şanslıyım. Tüm beklentilerimi , tüm olmayanlarımı unutturan bana bir nefes sunan şu alana evim 20 dk. Unutmaya niyetim varsa unuturum deniz bahane ama yolda geçen zamanın , yürüdüğün yolların sonunda maviye çıkmak. Bozkırdan gelmeyen anlayamaz.


Hafta içi ne kadar bekar hayatına ait keyifler yaşasamda bir pazara değişmem . Evli olduğumu sadece pazar paylaşımlarımdan anlayanlar varmış. Bu hafta size inat instagramdan paylaşmadım ^_^ . Buraya özel sakladım güzel an'ımı.


Sıkılmıyor değilim evde ama kabul etmeyi biliyorum. Bu evde geçirdiğim her zaman geçmişteki bir hayalim olduğunu bilerek nankörlük etmek istemiyorum şu an'a ve her şeyin hayırlı bir sebebi , sırası olduğuna inanıyorum. İşte böyle debeleniyorum evde ...

Herkese mutlu günler dilerim.



14 yorum:

  1. Huzur veren fotoğraflarını severim Özge'm..
    Hayallerin gerçek olacak,işe beraber gideceksiniz..
    İnşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzur ; aradığımı vermek ne müthiş bşr duyguymuş kerom. Nasıl mutlu oldum anlatamam şuan :*

      İnşallah tüm kalbimle.

      Sil
  2. Bende bugün erkenden başladım güne sabahın 7 sinden beri ayaktayım :) Biliyor musun bende bir demlik çayı bitiriyorum sıkıntıdan olsa gerek bazende kuşumla konuşuyorum onunda ötmesi bana karşılık vermesi hoşuma gidiyor.. Evde olmak güzel bende 11 aydır evdeyim ama artık çalışmanın vakti geldi diyorum iş bakıyorum da bulması da zor kafana göre bir iş.Hakkımızda hayırlısı olsun bazen iş'i düşünmekte insanı ister istemez strese sokuyor bu yüzden rahatlamakta fayda var sağlığımız yerinde olduktan sonra Allah büyük elbet önümüz açılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kalmak çok iyi yağmurcum ya bak daha saat 1 buçuk :))) Kendime vakit ayırabiliyorum ; kitap , film , blog okuma , çarpı işi mis :)

      Amiiin canım her şeyin hayırlısı. Mutlak büyük ; inşallah açılır hayırlısı ile :)

      Sil
  3. Hafif bir melankoliklik yaşasam da huzur doldum yine yazında^^
    İnsan hep elinde olmayanı istiyor sanırım. Ben de birkaç aydır sıkça keşke çalışmasam da evde kendime ayıracak kaliteli vaktim olsa, sürekli kitap okusam, yeni bir şeyler pişirsem, hergün 1-2 sa spor yapsam, uykumu alsam diye geçiriyorum. Bunu buara her gün diliyorum resmen... Yer değiştirelim bence bi süre, ikimize de iyi gelir:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllaki bende yerinde olsam bunları diyeceğim desiğin gibi insan olmayanın peşinde :) her şeyin fazlası zarar çok çalışmanın da evde çok kalmanında :) Ben varım bi denesek mi ! :))

      Sil
  4. Bozkırdan gelen hakikaten çok iyi anlar o mainin huzurunu... Mis kokusunu..

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ? :)

      Değerini çok iyi biliriz...

      Sevgiler benden ...

      Sil
  5. 'Bir gün işe birlikte çıkacağız demi aşkım' bu cümle yüreğime dokundu. 1 yıl önce işimi yaşadığım şehri bırakıp eşimin yanına başka bir şehre taşındım. Başlarda sizin gibi evime zaman ayıracağım, bol bol spor yapacağım, ne kitaplar okuyacağım tamamen kendim için yaşayacağım diye hayaller kuruyordum. ama o kadar yoğun tempoda çalışmaya alışmışım ki resmen boşlukta kaldım. işe dönmem için gerekli zemin bir türlü oluşamadı. zamanla işsizlik psikolojimi bozdu, hayatımın en zor bir yılını geçirdim gerçekten yaşamayan bilemez. Şimdi işime döndüm hem de eşimle aynı şehirde hayallerini kurduğumuz gibi.. o günleri hatırlamak istemiyorum. Umarım senin de gönlünce olur herşey, umarım bi an evvel eşinle beraber çıkarsın evden.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz o süreçi atlatmışsınız Allah hatırlatmasın inşallah gerçekten çok zor bende iktisat mezunuyum ve çok ciddi bir çalışma gerektiren bölümdü birden boşluğa düşüp hiç iş bulamamam girdiğim kazandığım banka sınavlarının mülakatlarında elenmem psikolojik olarak yıprattı beni. İnandım hep daha iyisi önüme sunulacak diye ; başka alanlarada sıçradım bekliyorum şimdilik :) Dilediğiniz için çok teşekkür ederim inşallahhhh olur ^_^

      Sil
  6. Bende severim tek başına zaman geçirmeyi şöyle bir elimde kahve bir elimde dergi oh mis! Tabi kaliteli zaman geçirmek her zaman önemli. Bunun hakkında bir şeyler yazılır, tavsiyeler verilebilir bak şimdi! :) Aklımda dursun.
    Huzur dolu geçsin o zaman her anımız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)

      Sen yaz bende keyifle okuyayım. İnşallah :*

      Sil
  7. şu sıra haftanın her günü (pazar dahil) bi tempoda olunca sakinliğine iç geçirdim :)
    ama insanoğlu her şeyden sıkılabiliyor değil mi?
    Sonuç olarak #haftanın7günüçalışaninsanlarıdasevin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani işsizim ama haftanın 7 günü çalışmak benide sıkar bir pazara razıyım ; gönül haftasonum benim olsa desede :) İş şart ama bu işsizlikte bu ekonomik bozuklukta şart. Kolaylıklar diliyorum ^_^

      Sil