4 Şubat 2017 Cumartesi

CarrefourSa | RealTechniques Stippling Brush.


Makyaj fırçalarını çok seviyor ama çok pahalı mı buluyorsunuz ? Benim gibi indirim günlerini bekleyip boş dönenleriniz de vardır ; eminim ! Çünkü ne hikmetse bulunamıyorlar . Bazen şüpheleniyorum çalışanlar hiç mi çıkarmıyor diye :/ hayır indirim de % 40 falan oluyor yine 30 tl yi buluyor tanesi evet bazen bunu bile pahalı buluyorum çünkü bir fırça yetmiyor en az bir fırçadan 2 tane sahip olmalıyız. Çünkü ben bir kez kullanıp ; yıkıyorum . Kışın bekle kurusun. Saç kurutma makinesi ile kurutsanızda nemli kalıyor en az 2 gün bekliyorum ; hal böyle olunca iş yedeğe düşüyor. Yine girizgah uzadı farkındayım ama ucuz olsun birde RT fırçasına sahip olayım diyorsanız öyle gratis , watsons indirimini beklemeye gerek yok . Çünkü migros ve carrefour sa lar çok daha güzel indirimler yapıyor. Bazen durduk yere bile yapıyorlar.


Demem o ki en son RT Stippling fırçasını Carrefour sa dan 10 tl ye aldım . Son bir tane kalmıştı :)) Evet hayat bazen banada kıyaklar geçebiliyor ve ben bilmeden mac 187 fırçasına dupe olan bu fırçaya sahip oldum hemde biri 139 tl biri 10 tl :)) Ne kıyak ama :) Mac 187 kullanmıyorum ; kullananlara göre RT nin bu fırçası aynı performansı gösteriyor üstüne mac 187 ye göre daha kolay yıkanıp daha hızlı kuruyormuş.


Genelde herkes likit fondöten , krem allık ve kapatıcılar için kullanıyormuş ama ben makyaj bazı , nemlendirici ve pudra uyguluyorum bu fırça ile ve sonuç kusursuz bitiş veriyor. Kılları orta yumuşaklıkta ama teninizi rahatsız etmiyor. Likit fondöten uygulamasını dairesel hareketlerle yaptığınızda fırça izi kalmıyor arada expert face fırçam kirli olduğunda stippling ile uyguluyorum.

Her şey bir yana zaten 10 tl ye RT fırçasına sahip olmak şahane değil mi ? :))) Kaliteyi ucuza kapmanın memnuniyeti ile sizi market dolaşmaya teşvik edeyim dedim.  Artık marketler bize her şeyi sunuyor.

Mac 187 ye merakınız var ise bir TIK

Mutlu ve güzel kalın ; öpering.

12 yorum:

  1. aklımda bulunsun bu fırça canım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Migros veya CarrefourSA da fırçalara bakmak çok aklıma gelmemişti ama artık daha dikkatli olacağım,
    Paylaşım için teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu :)

      Sil
  3. Güle güle kullan :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben bu ara far fırçası arayışlarındayım umarım bana da bir kıyak geçilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 şubat kıyak geçer diye düşünüyorum :) Bol şans ...

      Sil
  5. Bunu ben de krem allık için çok severek kullanıyorum^^ carrefour indirimine hiç denk gelmedim ama migros gerçekten çok başarılı oluyor:)

    YanıtlaSil
  6. İnanmıyorum 10 TL mi!!? Kız sen baya şanslısın bu konularda, istediğim ürünler için sana indirim kovalattırabilir miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kuzum yaz sen bana ben kovalarum :))) Almayınca uzun süre direnince karşıma çıkıyolar yav yoksa ben 2 yıldır fırça eksiğim var diye dolanıyorum :)))

      Sil