25 Ocak 2017 Çarşamba

Mutfakta Bir Özge | Fırında Mücver



Birazda kendi gönlümü edeyim dedim ve sebzeli şahane  ; fırında kabak - patates mücver yaptım.  Ben sebzeciyim normalde ama koca resmen tatlı kültürü ekledi hayatıma gerçi yaptığım tüm o keklerden , pastalardan tadımlık yiyorum çünkü çikolata  / tatlı sevmeyen biriyim. :/

Neyse kısır ve mercimek köfteden sonra favorimi size anlatayım yanınada çay demleyin bir akşamı da böyle geçiştirin.

Malzemeler :
 2 kabak ( ama sevdiceğim sevmediği için ben 1 kullandım)
2 patates
Yeşil soğan (ince dilimlenmiş)
Peynir
1.5 su bardağı yada bir kupa Un
1 adet yumurta
Bir paket kabartma tozu
Zeytin yağı
Kara biber , tuz , kekik , kırmızı pul biber

Rendelediğim kabak , peynir ve patatesleri ;Ölçekli ölçeksiz hepsini kardım . Yoğurarak iyice terbiye oldular sonra tepsiye döktüm siz borcama da dökebilirsiniz üstü kızarana kadar fırında tuttum . Sonra afiyetle bir akşam menüsünde mideye indiler :)

Not:
(Okuduğunuz için çoooook teşekkür ederim. Yorum yapan arkadaşlarıma bir bir dönüyorum ama 500 kez okunmuş/tıklanmış - 5 yorum almış yazılarımda o tıklayıp okuyan herkese minnettarlığımı es geçmişim. Tıkladığınız için teşekkürler. )

16 yorum:

  1. Ben mücveri nedense kızartma seviyorum, sac ekmeği eşliğinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olunca bana çok yağlı geliyor sanki bir türlü ısınamadım o tata :))))

      Sil
  2. mücvere bayılıyorum böyle fırında da çok sevdim ama eşim ile kızım kızartmadan yana oldukları için bir daha yapmadım Tabi ki fırın daha sağlıklı
    ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sen bana gel ikimiz bir tepsiyi rahat yeriz çayla oh mis :))) Fırında kesinlikle daha sağlıklı :)

      Teşekkür ederimm :**

      Sil
  3. Kabak aldığımda denerimmm bebeğim. Zira kabak sevmem ama mücver severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii kabak nasıl sevilmez keroooo duymicim bir daha :)))))

      Sil
  4. kabak kadar guzel bir sebze var mı? :)

    YanıtlaSil
  5. Kızartılmış mücvere bayılırım, fırında olanı denemedim henüz ama çok leziz görünüyor :) Bunu mutlaka deniycem, ellerine emeğine sağlık, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanına birde yoğurt al bunun of missss :))) Çok teşekkür editorum şimdiden afiyet olsun :***

      Sil
  6. hiç fırında mücver denememiştik :) fikir süper hem daha sağlıklı kızartmadan, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Börek gibi oluyor inşallah seversiniz benim kadar :) Sevgiler :***

      Sil
  7. Annem de çok güzel yapar ama tavada yapıyor hep fırında denemedik neyse aldım tarifi yakında yaparız teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim vakit ayırıp okuduğun ve yorum bıraktığın için :)

      Sil
  8. ben de fırında yapıyorum daha hafif oluyor, çok nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuuu dimi çok sağlıklı hem :) Teşekkürler :*

      Sil