21 Ocak 2017 Cumartesi

More Than Just MakeUp | Sleek Kaş Kalemi


Cık cık cık cık ... Vay arkadaş hiç mi yokluğunu hissetmediniz bu serinin insan bir uyarır ! Özgeeeeeeee makyaj yapmıyon mu arada ? İyice mi saldın kendini bi kendine gel falan filan. Cık cık cık .... şaka bir yana bu etiketi unutmuşum gitmiş :) Hatta o kadar uzun zamandır kozmetiğe para yatırmıyorum ki elimdekileri kullanıcam diye sadece olmayanların peşine koştum onları da indirimde bulamadım kazıklı aldım. Hal böyle olunca bir soğuyorsunuz. Yani ben doların kanatlanıp uçmasından sonra kıytırık markaların bile uçuk fiyat seviyelerinde  havalanmasına bozuğum.

Ama Sleek hakkını veren bir marka! Uygun mu ?! Dönem dönem cüzdanımın içine göre değişir ama orta halli fiyatlarını indirimde bulursanız daha bir keyif verici bir marka.


Etikete dönüş yazısı olduğundan girizgah uzun oldu ama söyleyeceklerim daha bitmedi. Kaşlar altın çağını mı yaşıyor yoksa karanlık çağını mı bilemedim ?! Kimisi aldırmıyor orman oluyor kimisi kıl tekniği ile kaş çizdiriyor kapkalın bir kaşa sahip oluyor kimisi de hala incecik aldırıyor. Herkese saygı duyuyorum ama kaş bu yani yüzünüzün karakteri ! Kendini toplasın , şekli yerine gelsin diye bir süre aldırmayabilirsiniz ama sonrasında altını üstünü temizler geçersiniz. Çok boşluklarınız varsa renginize uygun kaş farı ya da kalemleri ile işinizi görebilirsiniz. Kalıp ve tek model omaktan kaçınınız . Sonuçta herkesin yüzü ve kaşı farklı.



Ben nasıl başediyorum peki kaşlarımla ? Çok yoğun kaşlarım yok ! Aldırmazsam dağılıyor ve seyrek görünüyor bende 2 ayda bir aldırıyorum. Boşlukları da sleek kaş kalemi ile dolduruyorum. Yumuşacık sürümü ve güzel renk vermesi ile işimi öyle güzel görüyor ki kalp kalp ♡ Bir ucu kalem diğer ucu fırçası; kullanım kolaylığı ve pratikliği ile her makyajımın demirbaşı bu bir ritüel. Kaşlarıma acı ve kalıcı zarar ve kalıp görüntü vermeden güzelce ilgileniyorum. Madem kozmetiği seviyorsunuz sizde uğraşın ;bir kalıp model kaş yaptırıp yan gelip yatmayın. Atarımı da yaptım kaçtım.

Mutlu haftasonları diliyorum ^_^ 

12 yorum:

  1. Cok kullanisliymis gercekten, sans vermek lazim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bittikçe alırım o derece bayıldım :)

      Sil
  2. Yaa sadece kalem mi herşey çok pahalı. Neyse ekonomi muhabbetini boşverdim simdi. Benim de kaslarım da açılmalar oldu. Avon anew kas dolgu.kastır ici jel kullanıyorum çok memnunum. Acayip doğal duruyor ve kullanımı çok kolay favorim bu, belki denemek istersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem için demedim @annegüncesi aynen genel olarak her şey pahalı :) Avon bana yaramayan bir marka cildim kabul etmiyor tepki veriyor hemen. :) teşekkür ederim

      Sil
  3. kaşlarımla ilgili çok sorunum yok açıkcası :) ama aklımda bulunsun canım bu

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kalemi çok merak ediyordum ama yorumuna denk gelmemiştim. Bu yazı iyi oldu :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak çok prof değilim sen değerlendirsen daha sağlıklı olur ama ben aşık oldum bitsin yine alırım hatta 14 şubatta indirimde yedeklicem falan :)

      Sil
  5. Bazen sırf kendimi iyi hissetmek için bir de eşime de güzel gözükmek bahanesiyle bir eyeliner bir ruj sürüyor evde öyle geziniyorum :) İnsan evde olunca salıyor yani kim ne derse desin. Bir de çocuk olunca ne olur orası daha da vahim bir durum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmıyorum diyorum ama yapmayı seviyorum markete gitsem kesin kremlenip bblenirim rimelsiz çıkmam hele aydınlatıcıya bitiyorum :) çok makyaj yapmıyorum :)

      Sil
  6. http://hayatadokunmakmi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil