31 Ocak 2017 Salı

Ocakta bitti gitti ?!


İki kişi oluncada kalabalık oluyorsunuz. Sofralarınız , sohbetleriniz , duygularınız , huzurunuz , hayalleriniz , umutlarınız , kavgalarınız ... Ne kadar da yüklü bir hayat yaşıyoruz dimi üstelik atalım da kurtulalım diyemeyeceğimiz kalabalıklarla dolduğumuz... Böyle kalabalık bir pazar geçirdim her şey vardı içimizde :) 


Sonra kalabalığınızı alıp  atalım dedik. Tebessümümüzü yüzümüze yerleştirdik içimizdeki kalabalığı denize attık. Kah güldük kah umutla dolduk kah sustuk. Zaten maviyi görünce konuşmaya gerek yoktu. İşin bir sırrı var çözemedim ...


İçimden bir ses ( yalancıda olabilir beni kandırıyordur belki ama ... ) güzel şeyler olacak diyor. Hazırlıklı ol. Havalar ısınıyor buralarda acaba ondan mı bilemedim.


Geçmişim , şu anım bu kare ! Bildiğiniz Ankara kokuyor. Çeyizim. Anılarım. Sığınağım ... Kitaplar ve mutfak olmasa evde vakit geçiremeyeceğim. Son zamanlarda filmlere de sarmış olabilirim ; Mad max , BFG , Pan , Focus , Doctor Strange , Muhteşem Yedili ... Koca bir Ocak ayı böyle geçti ; okuyarak , izleyerek , sevdiklerim ve kendim için umut ederek...


Hadi geçmiş olsun ; Ocak ayı da bitti. Hayırlarla gel Şubat.

6 yorum:

  1. Resimler Şahane Hele ki denizin maviliği şahane :) Evet ocakta toplandı gitti gelsin bakalım Şubat Hayırla :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar çok hoş , kahvaltı çok iştah açıcı :)

    YanıtlaSil