12 Ocak 2017 Perşembe

Günü Gününe Uymayangiller.


Güne geç başlamak istedim . Uyandım uyudum , uyandım uyudum sonra hop bir kabus uyandım. Evet bu sefer uyandım. Kalkmadım yataktan ; telefonumla oyalandım ; instagramda neler olmuş , gazete başlıklarında ne var şöyle bir karıştırdım. Hazırdım kalkmaya ama güne geç başlayınca dünya tembeli oluyorum daha kahve bile içmedim düşünün. Şu fotoğrafı instagramımda görünce haydi kalk kalk dedim. 
Kalktım ama markete.


Hafta sonu o özenle hazırladığım kahvaltılar nerdeee hafta içi nerde. Evde ekmek bile yoktu bende elmalar ziyan olmasın diye yaptığım elmalı kurabiyelerimden yedim yanınada ıhlamur kaynattım. Neydi ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler miydi ?!  Yedik efendim.


Son zamanlarda hep uyuyasım var. Kötü bir ruh haline bütündüm. Halim yok. Sanırım hasta olacağım. Havalardan mıdır bilmem ama durup durup içime bi sıkıntı düşüyor. Aklımın doluluğunu erteleyip; anın tadını çıkarmak bir yere kadar.


Moral olsun diye kahve içtiğimde kapatıp deryoşa ( Derya Abla uygulaması) yolluyorum.  Hah ne kadar saçma değil mi ? Yapıyorum ama. İyi de dese kötü de dese olmuyor , çıkmıyor. Hayatımın belirsizliklerden ibaret olup akıp gitmesi , yorgunluğu hala benimle hatta üstüne kattık azaltmadık. Hayırlısı böyleymiş diyebilmek. Artık en büyük bahanem oldu.


Yinede hakkınızda hayırlısı ne ise o bulsun sizi. Hayırsızsa öte dursun ...


16 yorum:

  1. Özgüşüm, kuşum bu ruh halinden silkelenmemiz lazım artık.

    YanıtlaSil
  2. Bende bu aralar bir garip haldeyim bizi etkileyen birşeyler var sanırım birde yazını okuyunca acaba dedim bu ara evli olan arkadaşlarım böyle diyor sonra bebiş haberleri alıyoruz sende de olabilir mi acaba 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzuuuuuuuum. İşsizliği , ailedeki bazı şahış ve hayatımdaki belirsizlikleri buna birde zamansızlık eklendi bunları kafaya takıyorum büyük ihtimal ara ara bunlar yokluyor beni...

      Sil
  3. her zaman hayırlısı inşallah...

    YanıtlaSil
  4. O ilk fotoğraf ne şeker öyle! Sen içini her konuda ferah tut! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapıcam başak. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. kurabiyeleer en tatlısıydııı :)

    YanıtlaSil
  6. Kahve ile aram olmasa kahve fotoğrafı çok güzel olmuş , bu arada kendine çk iyi bak geçmiş olsun .;)

    YanıtlaSil
  7. Son zamanlarda herkesten aynı şikayeti duyuyorum, genel bir sıkıntı var galiba.

    YanıtlaSil