17 Ocak 2017 Salı

Geçmiş Günlerin Dedikodusu



Kartpostal gibi bir şehirsin ; Antalya. Seni çok seviyorum.


Çay yalnız içilmiyor diyeceğim ama hafta içi hep yalnız içiyorum yani içiliyor. Ama cumartesi , sevgili ile içince , çay içimi ısıtıyor , tadı oluyor .


Size bir sır vereyim mi ? Lisede en büyük dileğim Antalya da okumak ve oraya yerleşmekti. Ösym ile hayallerimi gerçekleştirememiştim. Ama her şeyde bir hayır vardı !  Şu "an" ne kadar da büyülü , mucizevi anlatamam ; anlayamazsınız.


 Taş gibi oturuyor günlerdir içime içime bir şeyler. Denize atsam batmaz... Böyle görünür ... Zaten yüzüme baksanız anlarsınız. Ben böyle görünürüm. Geçer biliyorum; kanun bu geçecek. Yani geçmeli ve düzelmeli bir şeyler. Mutlu olmasını istediğim canlarım var ; Allah yürü ya kulum desin istiyorum. Her şey çok güzel olsun ...


Canım pazar ; büyük nimetsin. Kıymetini hep bileceğiz hatta olursa çocuklarımıza bu pazar sofrasını miras bırakacağız. Şu masanın dili olsa bizi dökse ... Kah güler kah ağlarsınız.


Musmutlu günler diliyorum ; içimden geldi yazdım. Geçmiş günlerin fotoğrafları olurlar . Bugünümüze şükür yarınımıza umut. Kendinize çok iyi bakın yarın mis kokutcam buraları yine az hamaratımda söylemesi ayıp :))))




12 yorum:

  1. Ne güzel kareler Böyle dünün bugünün den daha iyi olsun inşallah Her şey güzel gönlünce olsun Sevgiler Bekliyoruz güzel tariflerini Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ^_^ inşallah hepimiz için <3 Sende iyi ol , iyi kal ... Sevgiler benden :*

      Sil
  2. Günaydın...
    Ne güzel kareler onlar Özge'm..
    Dilerim herşey gönlünce olur bundan sonra.
    Öpüyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnn kerommmm. İnşallah inşallah inşallah :) Muck :*

      Sil
  3. Özge çok seviyorum bu yazılarını, çok samimi, sıcak, karşılıklı konuşuyoruz da sen içini döküyorsun gibi. Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hissettiriyorsam ne mutlu bana başaaaaaak :)) Bende çok çok çok :***

      Sil
  4. ne kadar güzel yazmışsın.
    Bende Bursa için aynı şeyleri hissetmiştim üniversitede çok istedim Bursa olsun, kısmet olmadı ama sonra tayinim Bursa'ya çıktı ve eşimle de burada tanışınca oldum bende bir bursalı..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizelerle dolu hayatlarımız değil mi :) Hakkımızda hep hayırlısı olsun böyle :*

      Sil
  5. Antalyayı görünce içimin yağları eridi ben Antalyaya yazın gitmiştim kışı da ayrı güzel belli ki..Gerçekten kartpostal gibi tabi bunda senin profesyonel fotoğrafçılığının da etkisi var :) Bende de prof.makine var gerçi bayağı eski model, bir hevesle almıştım yalnız bu kadar güzel fotoğraflar çekemiyorum sadece gittiğim her yere yanımda götürüyorum :) İş arıyorum diyorsun ya bence fotoğrafçılıkla ilgili bir uğraş bulman süper olur özel günlerin fotoğraflarını çekmek eğlenceli olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mevsim çok güzel yağmurcum Antalya gerçekten. İnanır mısın bunu çok duyuyorum her işe açığım hatta bu dediğin beni çok mutlu eder ama makinemin lensi hep yetersiz kalıyor diğerlerinide ben bilmiyorum bu yüzden olumsuz geri dönüşler alıyorum. Kurs falan şart ama sırası değil :) Hayırlısı bakalım :*

      Sil
  6. 2 gün önce Antalya' daydım. Çok güzel bir şehir. Ferah, enerjisi yüksek ve insana iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mis gibi havaya da denk gelmişsiniz. Dimi insanlar burada mutlu :)

      Sil