8 Ocak 2017 Pazar

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Çok ?!


 James Arthur \ Just say you won't let go dinledim ve çok çok çok çok sevdim.


 Türk kahvesi içmediğim bir gün olmadı
 ( Ritüel ) 


Kendin Yap projelerine sonunda el attım ve ilk ürünüm. Pinterestten modeller biriktiriyorum ! Sıradaki çalışmam bakalım ne olacak ? Çok heyecanlı.


Super Mario oynadım. Çünkü ücretsize düşsün diye çok bekledim :)


Yaylada çok çok mutluyum. Kalabalık sofraların huzuru ile 25imde tanıştım. O yüzden geç bulduğum bu kalabalığa bağlandım. Değerini , kıymetini bilecek insanlarla çoğalır inşallah sofralarımız , sohbetlerimiz. Şükür.


Bu da geçmiş olmasın bugünden olsun. Çok mutlu pazar diliyorum 2 kişilik klasiğimizden :*



8 yorum:

  1. Ayyy sofralara bak, öğrenci evinden aşeriyorum şu an:)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim ya kıyamammnn. Valla ottan ibaretler , kahvaltıda da bi patates var bnm için gerisi boş :))))

      Sil
  2. Kahvaltı masana bayıldım! Ağzınızın tadı daim olsun! Öperim :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafların harika canım :) Kahvaltı masanıza da hayran kaldımmm güzel günleriniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz kahvaltıya yağmurcum :)

      Hepimizin inşallah :*

      Sil