26 Ocak 2017 Perşembe

Galerimdeki Saklı Anlar .


#gününkahvesi fotosu kahvemin dibine bir yudum kala ölümsüzleşti :) Peki o beliren kuş ve ona takılmış minicik bir kalp ne oluyordu. Bulutların aldığı şekiller kadar büyülü idi benim için kahve telvesinden oluşan şekiller ... Hayal gücümü diri tutuyorlardı. Hayal neydi ? Aslı olmayan zihinde kurulan şey...


" Aşk " a inanırım ve bana göre herkesin "aşkı" başka başkadır , herhangi bir şeye karşı da olabilir bir insana karşı da ve her yerdedir. Tanımlamak zorunda değiliz ki . Nedir diye soruyorlar. Hissettiğin bir şey bu bazende gördüğün !Love yazılı kilite odağınızı çekmek isterim. Belli ki birileri aşık.


Anneme ufacık bir tencere dolusu yaprak sarmaların fotoğrafını attığımda ; yeter ki iş başa düşsün o zaman tüm olmazlar olur dedi. Doğru ; bir olmazım başıma gelsin diye beklemeye başladım :)) e birde tarihe not düşmeyelim mi ; ilk defa zeytin yağlı dolma sarmışım ; yakmadan pişirmişim. Tek başıma evi yakarım diyen ben ev çevip çeviriyorum. Şaka gibi.


E bazende mesaileri uzun süren sevgiliye tatlı sürprizi yapıyorsun. Ne hoş oluyor. Sevildiğini hisseden insan hep hoş olur zaten bir deneyin müptelası olursunuz sürpriz yaptığınız kişinin :)))


(Not : Oreolu Brownie tarifi Damy's Kitchen sayfasına aittir. )


Mutlu günler diliyorum.

13 yorum:

  1. İştah açıcı görüntüler :)

    YanıtlaSil
  2. Özgecim ne güzel yaprak sarmışsın , benim eşimde istiyor ama ben cesaret edemiyorum :) Bir de o yaprakları tek tek yıka falan biraz zora gelemiyorum ben bir gün annemi arayacağım o gelsin de beraber saralım diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde olunca kuzum birde ben önüme bir tencere yaprak sarma koysan ( boyutu önemli değil )bir günde bitirim öyle seviyorum :))) Benim annem ankarada kuzum kayınvalideminde kendi yoğunluğu var :)) Trk başıma olunca bmyle serbest çaluşmalar sergiliyorum kendimce :)))))

      Sil
  3. ben de geniş zamanlarda sarıyorum yaprak, kızım ve eşim çok seviyor :)
    ellerine sağlık insan isteyince biraz da çabalayınca oluyor her şey, sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar minikki tencerem bir saatte bitti baharım sarmak :) Yemesi ise 20 dk :)))

      Çabalamaya ve istemeye kalan her durum oluyor . Bazı şeylere faydası yok bu ikisinin ama ev içine faydası varmış :)

      Sil
  4. her zamanki tatlılığın iyi kalbin ayoool :)

    YanıtlaSil
  5. Fincandaki şekli kelebeğe benzettim ben de, kalple yan yana gelmiş olmaları resim gibi :)) Gepsi çok güzeller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ne güzel bir şeylere benzetmiş olman ; sevindim :)

      Öpüyorum :***

      Sil
  6. Her şey çok cici gözüküyor ya^^ tüm isteklerin gerçek olsuuun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cansın :) Hepimizin inşallahhhh ❤

      Sil
    2. Yaa cansın :) Hepimizin inşallahhhh ❤

      Sil