4 Ocak 2017 Çarşamba

2017 li olduk. Ne değişti ? Ne değişsin ?


 Hep bir şeylerin tekrarıyız ... Bizden öncekilerin yaşamıyız... Tecrübe ve deneyimlerimiz bile eski ; herkesin başından gelmiş geçmiş şeyler . Yalnız değiliz bi biz yaşamıyoruz mutlulukları da acıları da . Önemli olan nasıl karşıladığımız galiba ... 

Peki biz farklı olsak , farklı algılasak , değişsek ? Kolay mı bu dediğim ? Değil !?

Değişmem ve yenilenmem için iş gerekiyor mesela bana. İşe yarama hissi , manevi doyunum. Umutluyum gibi bu yıldan yada yalancı bir umut taşıyorum alışkanlıktan bilmiyorum ama şu durumu başka algılayıp halimden çok da mutlu olamıyorum. Evde oturma şekilleri üretmeye devam gibi :) Bakınız ; sanal gerçeklik gözlüğü ile Londra gezen bir Özge. 
( Vatan bilgisayardan 20 tlye aldık gözlüğü ; meraklısına )


İş tabanlı bir hayal olsada ( para para para )  gezmek dünyayı; keşfetmek ! Bu yılda olmayacak ama bu durumu farklı algılayabilirim. Ben yine  pazarları dört gözle bekleyeceğim. Geçen yılımın tekrarı. Açılamayacağız belki dışarlara ama yalancı Cennet dedikleri yerde yaşayıp keşfetmeye devam edeceğim. Bu da benim şansım bu hayatta ki en büyük şansım. 


Çok kitap okumak istiyorum ama hedef koymuyorum önüme. Sahaflar keşfettim bunun için ! Ama bu yılın sabahı aldığımız haberle en son okuduğum Tek kelimelik sözlük kitabına yeniden başlamak istedim onu okuyorum. Yılın ilk kitabı diye bir post gelecek yakında ikinci kez ama bu sefer farklı sindirdim ! Paylaşacağım satırlar da farklı olacak. Böylelikle bu yıl sayacağım ; kaç kitap okudum ve sizinle paylaşacağım belki aynı anda aynı kitapları okuyup yayınlar yaparız ;) Madem evdeyim bari okuyayım , başka dünyalara ışınlanayım , gezmedim görmedim bilmiyorum demeyeyim... Bahane yaratmayayım.


Evde oyalanmak için yabancı diziler , kore dizileri , kitaplar , yeni tarifli lezzetler dışında çok istediğim çarpı işine başladım. Ev gri diye bir tane gri ip alıp denemek istedim . Sanırım bir sürü bir sürü ip istiyorum bide minik kutu ıvır zı için çünkü çok sevdim ;)


Yani yeni yıla başladık , şükür yaşıyoruz da. Beklentimiz , umudumuz tam gaz derken yapmak istediklerime el atmış olmamın mutluluğu ile yılın ilk yayınını yaptım.

 Güzel günlere inşallah ...



20 yorum:

  1. Sanal gözlükle korku oyunları oynamaya bayılıyorum ben yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa zombi avlamak gibi mesela dimiii:)))))

      Sil
  2. Biz değişirsek dünya değişir. Zor olmasına rağmen önce biz değişmeliyiz 2017 de:) Umarım güzel bir yıl olur.

    YanıtlaSil
  3. umarım 2017 güzelliklerle hatırlayacağımız bir yıl olur. Öyle umut edelim de olsun..
    sevgiler....

    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Sanal gözlükten benim haberim yoktu hıhh...
    umarım 2017 giden yılı aratmaz.. Umarım olaylar bir daha tekrarlanmaz..
    iş kapıları açılsın bu yıl sana..
    Çarpı işi güzel oluyor güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh çok kaliteli değil kuzum ondan bahsetmemişimdir ;) ama arada iyi oluyor ne yalan söylim :))))

      Sil
  5. İnsan evde oturmaya alışınca bir daha çalışası bile gelmiyor. Mesela ben . İşe başlamam lazım ama o kadar alıştım ki iş başvuruları bile çok nadir yapıyorum :) Neredeyse 10 aydır çalışmıyorum ve bu 10 ay nasıl geçti anlamadım. Gönlüme göre bir iş istiyorum uzak olmayan , rahat bir ortam da çalışacağım , hafta sonları izin böyle bir iş bulabilirsem dünden razı çalışmaya başlayacağım ama evimden uzak olsun istemiyorum evlenmeden önce son 4 ay çok sıkıntı yaşamıştım ah ah o günlere geri dönmek bile istemiyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben evden sıkıldım kuzum açıkcası çok umudum yok ama 3 yıldır iş bulamadım bari bulamadığıma değsin diyebileceğim şartlarda bir iş bulayım. Ya da iş olsunda olsun kafasındayım karışığım yani ^_^

      Hakkımızda hayırlısı olsun yağmurcum :)

      Sil
  6. yeni yıldan beklentilerimiz ne kadar birbirine benziyor onu farkettim :) gezmek görmek elbette şahane bişey ama olamazsa kitap okuruz :) ki kanaviçe dünyanın en tatlı uğraşlarından bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi :)

      Umutlu yıllar diliyorum :)

      Sil
  7. Yeni yıl senin için ne hayırlı ise onu getirsin sana. kocaman bir kalp koydum var say. Kalp yapamıyorum :)
    Ah o iş mevzusu yok mu. Hele evlenince insan gerçekten de iş bulmak, eve katkı sağlamak istiyor. Anlıyorum seni. Umuyorum en yakın zamanda o da olur.
    Sanal gerçeklik gözlüğünü görünce bir an ps'ninki sandım. Biz onu almayı bekliyoruz 4 gözle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok teşekkür edeim inşallah hayırlısı olur her şeyin.

      Hadi inşallah alırsınızzz :))) Biz ucuz görünce deneyelim dedik fena değil yoksa aklımızda bile yoktu :)))))

      Sil
  8. yeni yılda inşallah tüm beklentilerimiz gerçekleşir :)) çarpı işi gerçekten insanı çok rahatlatıyor bir sürü ip olması onlarla uğraşmak ah ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım :)

      Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum :)

      Sil
  9. Bana da 5 ay olacak evde oturmaya başlayalı bir yandan rahata alıştım bie yandan çalışmam lazım diyorum bir türlü karar veremedim hangisini yapmam gerektiğine 😁 hakkımız da hayırlısı olsun beklediğimize değecek güzel iş bulalım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maddi rahatlık lazım didoooooo. Amin inşallah mutluluk veren bir işimiz olur :)

      Sil
  10. Iade-i ziyarete geleyim dedim pek beğendim sayfanizi takipteyim ...maalesef değisen bir sey yok biz degismedikce takvimler olacak tek değişen (bu biraz memleket hüznü barindiran cümle oldu!!) Yeni yilda en buyuk dilegim yaşanabilecek bariş dolu bir ülke/dünya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ; hoşgeldiniz
      :)

      Umutlu , barışçıl bir dünya inşallah :)

      Bende takip ediyorum sizi :)

      Sil