12 Aralık 2016 Pazartesi

2016 Sırtımızda Bir Yük.



Cumartesi gecesi ;
2 saatliğine bir dünyaya ışınlandım. O kadar keyifliydi ki bi an kiminle sinemaya geldiğimi bile unuttum ! Nerdeydim , nasıl bir dünyada yaşıyordum ? Gerçek anlamda uzaklaştım her şeyden böyle bir an kovalıyorsanız koşun gidin. Büyülenmem çok sürmedi sinemadan çıktım ve YİNE cehennemde yaşadığımızı hatırladım. TAK etti canımıza! 2016 sanki boğazımızda iple yaşadığımız bir yıl oldu ha ! Ateş kaç ocağa düştü ve hayatlar tüm yüzsüzlüğü ve yüklülüğü  ile devam etti. BİTSİN ARTIK , YETER. 10 Aralık , İstanbul.


Ne güzel bir karar almıştım. Kendimde sıkılmıştım bazı şeylerden . Öğrenmek istemiyordum ! Gerçeklerden uzak sadece fantastik olan dünyalara girmek istiyordum . Kitap listesi yapmış aralık ayımı ayırmıştım ta ki o aradığım kitap kucağıma düşene kadar . Şimdi nasıl yüz çevirecektim. Ali Ural dan bir şeyler öğrenmem gerekiyormuş demek. 


Burada ne eksik biliyor musunuz ? Gazete ! Biz artık okuyamıyoruz,  haber  izleyemiyoruz. Ama sürekli konuşuyoruz. Endişe ediyoruz. Hayat devam ediyor da neler yükleye yükleye devam ettiriyoruz. Pazar kahvaltımızda aile büyüklerimiz vardı. 38 doğumlu büyüklerimiz anlattıkça farkettik ki ne kıyamet kopuyor ne dünyanın düzeni değişiyor yıllar boyu böyleymişiz ki  , dünyanın döngüsüymüş ! Her gelen bitireceğiz demiş ama biten bir durum yokmuş. Bizi bizden başkasının yıkamayacağını bilen dış güçlerin piyonu olmuş gençlerimiz dahası çocuklarımızla yanıp kül oluyormuşuz. Giden gelmiyor be. Eksikliği dolmuyor gidenin.  Biz 2016 nın yükünü sırtımızda hep taşıyacağız dilerim bu yük bu kadarı ile kalır ve kimse unutmaz 2017 de hesaplar sorulur ve yaşanılabilir bir dünyada nefes alabilir, yeni nefesler katabiliriz. Dilerim ülkece huzura kavuşuruz.

Öyle işte. 

6 yorum:

  1. Amin diyorum güzel duana.. 2017 umarım güzel olur, umarım patlamalar olmaz, insanlar ölmez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten gerçek olan iyi bir yıl olsun canım.

      Sil
  2. İnşallah 2017 mükemmel bir yıl olur ülkemiz için bizim için

    YanıtlaSil
  3. keşke dön başa yapmak yerine dünya biraz daha değişse.Hiç ders almıyoruz olanlardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kısır döngüsü sanırım. İnsanlarla zor çok zor bir şey başarmak.

      Sil