27 Aralık 2016 Salı

Yılın Son Haftası.


2016 bitiyor inşallah yılın son haftası hepimize iyi gelir. Dileklerim var ama 2017 den önce yılın son haftasında pöh sınavına girecek biricik kardeşim için ❤ Mucizelere inanırım. Ve durmaksızın dilerim.
( Güncelliyorum ELENDİ) Sizde inşallahlarınızı eksik etmeyin olur mu ? Hakkında hayırlısı olsun inşallah yolu bahtı açık olur ve 2017 si kariyerli , amaçlı , kendi ayakları üstünde geçer :)

Mucize demişken 2016 yı karlı bir post ile kapamak istedim. Antalya 'ya kar yağdı hemde öyle böyle değil diz kapağıma kadar kar vardı :) Karlı bir Cumartesiden bahsediyorum şuan :)



Antalyalılar böylesini 10 yıl önce görmüş ben onların yalancısıyım :)



Arşive böyle karlı bir Antalya yerleştirmiş olduk ne mutlu bize.
Nice mucizeler biriktirmek dileği ile ;



2017 nin bizi üzmemesini diliyorum. Yeni yeni şeyler tecrübe ediyorken arada kalmayacağım durumlar diliyorum ( Yazar az buçuk başına gelecekleri biliyor yaz mevsiminde de ). Ailelerimizin bizi üzmemesini diliyorum ( en çok ) ! En başta iş diliyorum kendime ve benim gibi olan herkese ( son 3 sene olduğu gibi ) ! Leyleği havada görmüş olayım 2017 de ve bol bol gezecek zamanımız olsun istiyorum !  Ertelediğimiz balayımızı ve fotoğraf çekimimizi aradan çıkaralım istiyorum :) Bunları sağlayacak sağlık hep bizimle olsun , huzur hiç ama hiç eksik olmasın , para göz değilim ama şart olduğu gerçeği ile biraz cebimiz dolsun , ev sahibi olmamız çok zor ama bir umut karşımıza fırsatlar çıksın , ülkem için huzurlu yaşama hakkı diliyorum.
2017 lütfen kırma bizi istiyorum .

şimdiden herkese mutlu ve dileklerinizin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum.

16 yorum:

  1. İstanbula kar gelmedi daha ne güzel fotoğraflar herşey gönlünce olsun canım hep güzellikler açılsın hayatımızda 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da gelir canım İstanbulun ocağı şubatı martı var :) Antalyanın oldu bitti :)

      Amiiiin canım inşallah 🙏❤

      Sil
  2. 2017'de herşey gönlünce olsun dilerim kuzum...
    Hakan için de Rabbim gönlüne göre versin inşalah...

    YanıtlaSil
  3. Biz bile İstanbul'da böyle kar göremedik daha. Dilekleriniz kabul olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakındır bence ^_^

      İnşallah , teşekkür ediyorum.

      Sil
  4. Antalya'ya kar yağması gerçekten mucize galiba :D Umarım 2017 senin için çok güzel bir yıl olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bencede mucize :)

      Çok teşekkürler canım , inşallah

      Sil
  5. Umarım 2017 bize iyi davranır. Az üzülüp çok seviniriz.

    YanıtlaSil
  6. Koca bir amiiiiiinnn dileklerine :) Bir kısım dileklerimiz aynı. Kendime de amin o zaman :D

    Mahsun İzmirli olarak da kar fotoğraflarına imrene imrene baktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :)

      Yağar yağar inanıyorum artık her yere kar yağarmış :))))

      Sil
  7. Antalya'ya kar en son 90 lı senelerde mi ne yağmıştı diye hatırlıyorum öyle bir yerde okumuştum :) hatta bizim de oraya yerleşme gibi bir hayalimiz vardı eşime de diyordum orası sıcak diye. Eşim de " biz gideriz kar yağar " demişti :) Biz değil ama siz gittiniz kar yağdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaradan gelin geldiğimi belli etmem gerekiyordu yağmur :))))))

      Şaka maka baya torosşara çıktık canım Antalyanın içi bahar havası ben hala sabahları cam açıp ev havalandırıyorum ve bir hırka ilr çarşıya iniyorum :) Valla imkan varsa gelin Antalyada hayat çok güzel :)

      Sil
    2. Doğru canım Ankara'nın kuru soğuğu ve kar yağışını bilirim şu anda çocukluk arkadaşım orada yaşıyor da ondan biliyorum haberlerini alıyorum :) ohh ne güzel valla ben cam açıp havalandırma işini en fazla 5 dk yapabiliyorum oda dona dona :) keşke gelebilsek gelirsek seni haberdar ederim belki görüşebiliriz de :)

      Sil
    3. İnşallah canım :)

      Haberlerini muhakkak bekliyorum.

      Sil