30 Aralık 2016 Cuma

Yeni Yıla 1 Kala.


Posta kutuma ilk defa bir zarf düştü. İçinde kartpostal ve güzel dileklerin oluşturduğu satırlar... İlk mektubum  bir kitap arasında gelmişti blogum sayesinde . Evimin ilk hediyesi kaneviçe kasnak yine blogum sayesinde ... İlk kartpostalım instagram sayesinde bulduğum lise arkadaşımdan . Güzel insanlar biriktiriyorum vesselam.  Şansım bu galiba güzel , iyi niyetli insanlarla karşılaşıyor olmam. İnşallah bu hep böyle gider. 

Hayat Kaydetmeye değerdi. İlk kartpostalımı kaydetmeyecek değildim.


NOT :
Nankörlük etmeyeceğim 2016 çok şükürlü bir yıldı benim için. 2017 de inşallah şükürlerime şükür katacağım hayırlı bir yıl olur sevgilim ve benim  , sahip olduğumuz 2 ailemiz , sevdiğimiz arkadaşlarımız ve  blog ailem için . Yeni yılda görüşmek üzere :***


20 yorum:

  1. Seni seven çok kişi var Özge'm..
    Sevgilinle birlikte huzur dolu muslutlu bir yıl olsun 2017...
    Bensiz olmasın, küserim bakkk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh sevelim sevilelim kuzucummm. Hep birlikte inşallah ❤

      Sil
  2. ne mutlu size, mutlu yıllar..

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Sizede mutlu yıllar diliyorum :)

      Sil
  3. Hediyelerin güzelliği güle güle kullan canım 😘 2017 sağlık mutluluk harika iş imkanları ve sanş tabi bide para olsun inşallah 🙃

    YanıtlaSil
  4. özellikle kartpostal aşırı cici görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. Kartpostal almak bence hayatın en güzel şeylerinden biri *.*

    Umarım 2017'de böyle bol hediyeli geçer. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle :)

      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Hediyeleriniz çok güzel görünüyor :) 2017'nin hepimiz için çok güzel geçmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan hediyelerini dilerim 2017 sağlık huzur mutluluk getirsin Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Neşeli , huzurlu , sağlıklı , booool kitaplı 2017 diliyorum :) Öpücükler :**

      Sil
  8. Özgeciğim 💕 instagramda gördüğüm zamanda çok beğenmiştim musmutlu günlerde kullan :) Karşına her daim güzel insanların çıkmasını diliyorum :)) Yeni yıl senin için huzur ve aşkla beraber mutlu günleri de beraberinde getirsin ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım gözdem :) Her şey ve herkese rağmen dua ile huzurlu yıllar diliyorum.

      Sil
  9. Merhabalar ben blog dünyasında çok yeniyim. Desteğinize gerçekten ihtiyacım var. Beni anlayacağınızı düşünüyorum ve takip etmenizi rica ediyorum.. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılar diliyorum ; hoşgeldiniz Blog dünyasına .

      Sil
  10. Hala kartpostal, mektup gönderen insanlar iyi ki varlar. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil