9 Aralık 2016 Cuma

ŞOK ! Fiyatlı Yeni Oyuncaklarım :)



Petibör bisküvi kılıklı canım kutum 💜 Pasta , kurabiye yapmayı ve bunları süslemeyi çok seviyorum. Tatlıcı değilim ama yapıp yedirmek asli görevim :)) Misafir gelmesini beklemeyip canım sıkıldıkça  da  " Arda'nın mutfağı , İdil Tatari'nin youtube kanalı" gibi yerlere kendimi atıp oyuncaklarımı çıkarıp oynuyorum. Sonuç bence lezzetli :) Gelelim oyuncak kutumun içeriğine ; pasta süsleme yardımcılarım bir nevi göze hitap edecek şeyler ortaya çıkarmama yardımcı şekilcilerim :)


Başta bugün işimi görsün , beğenmezsem atarım niyetiyle  Şok Market'ten  9.50 ( 9.95 tl de olabilir ) tl ye aldım. Ama çok çok çok iyi çıktı hani ummadık taş baş yarar ya o misal. Tamam anladınız çok sevdiğimi hadi içine girelim kutunun ^_^


Bir cupcake sever olarak ve özel günlerde görselliği ile gönüllere taht kuran o minik top keklerimin pasta kreması bazende üşenip kremşanti ile geçiştirdiğim sosu için artık 7 başlığım var :)


Şu kalıplarda tek eksik kurabiye adam . Bunları daha kullanmaya başlamadım ama  evlenmeden önce bunlara benzer gimsadan kurabiye harf seti almıştım gayet memnundum ama tabiki metalin konforunu vermiyor biraz uğraştırıyor. İş görmüyor mu ? Çok güzel görüyor.  Metal kaplarımın yanına eklendiler gittiler :)

İşte bu kadar ;)  İhtiyacınız var ise en yakın Şok marketlerde mavi , mor ve pembe renkli kutu seçenekleri ile sizi bekliyor :)

Bir sonraki post cupcake tarifi olsun muuuu ? Çok basit çok pratik ve herkesin " maşallah ne güzel yapmışsın dediği " bir tarif ımmmm olsun olsun.
 Hadi görüşmek üzere :*



23 yorum:

  1. Ay ay iyice hamarat ev hanımı moduna geçmişsin tatlım yaptığın kurabiyeler falan beni benden alıyor zaten 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşsizlik bunu gerektiriyor balım :)) Bundan sonraaaaa detaylı , tarifli yazacağım ve tarif günlüğümü " Mutfakta Bir Özge " etiketi altında toplayacağım heyoo :) 😘

      Sil
  2. Hamarat arkadaşım benimmmm güle güle kullann :*:*. Rengi benim mutfak dolabımın rengi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy teşekkürler kuzucummmm. Alayım sanada dicemde konuştuk bunu kullanmam didin :)

      Sil
    2. Kurabiye kalıplarını kullanırım bi kere hıh :D

      Sil
  3. Ay olsun olsun! Güle güle oyna yeni oyuncaklarınla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehhe başak kalpler yolluyorum sana birdeee öpücükler :***

      Sil
  4. Bunları görünce insanın bir şeyler yapası gelir hep :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş benim kurabiyeler için güzel kalıplar :) Renkte güzel yani :) Güzel günlerde kullan inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan :) Şok market ya da A101 gibi yerlerde bazen o kadar iyi ürünler o kadar uygun fiyata satılıyor ki gerçekten kaçırmamak lazım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyleymişşş , arada bir yoklarım artık ^_^

      Öpücükler :*

      Sil
  7. Merhaba yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiin :)

      Bende geldim , takip ettim :*

      Sil
  8. Çok sevimli bende almıştım, çok aşırı rahat değil ama işimi görüyor mu, görüyor valla :)
    O halde sevimli görsellerle dolu tatlıları bekliyorum :D Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. zevkli oluyo de miii kendi evinde keyifle bişiler yapmaak :)

    YanıtlaSil
  10. aaa ben görmemişim bunlarıııı :( güzel günlerde kullan canımm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şok a arada uğrar oldum baya ıvır zıvır ama iş gören şeyler getiriyor tavsiye ederim :) çok teşekkürler canımm :*

      Sil