28 Aralık 2016 Çarşamba

Pazar Kahvaltısı & Perge Antik Kent Gezisi


Yılı yaptığım şeylerle kapatmaya devam edeyim ; dolu dolu geçen güzel pazarımızda sıra :)
 Güne erken başlamıştık ; her pazar olduğu gibi pazar  günü kurulan pazarımızı ziyaret ettik ( ne kadar çok pazar yazdım yahu ) haftalık sebze ihtiyacımızı gördük ; özenerek bezenerek hazırladığımız kahvaltı sofrası ile saati öğlen ettik .  


Çıkardığımız müze kart nerelerde geçerli ; bakalım dedik. Sonra kendimizi Perge Antik Kent'te bulduk!








Hala kazı çalışmaları sürüyordu çoğu yer kapalı idi ama olan yerler bize yetti inanılmaz güzel oymalı taşlar mevcut gezerken hep ne kadar süslü bir şehirmiş dedim :) Zaten Helenistik dönem boyunca da  şehir eski dünya içerisindeki en zengin ve güzel şehirler arasında sayılıyormuş. Bir Pazar gününü de böyle kapattık. Hafta ortasındayız yılın son haftası sizce de çok hızlı geçmiyor mu ?  2017 için o da mı sabırsızlanıyor ? Hayırlısı.

14 yorum:

  1. Günaydın... Pazarlar seni kovalıyor :D
    2017, 2016'yı aratmaz inşallah.. Ne yıldı arkadaş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnnnnn 😊 pazarlarımızı bizden almasınlar 🙏 Nasıl yıldı arkadaş birde sen yaz okuyalım. İnşallah inşallah aratmasın yahu :)

      Sil
  2. kahvaltı masası süpeeer :) bak o tatlıyu yapcan yaa yerken deee "sıradışı ilişki" filmini izleyin goncanlaaa :) çok tatlı filiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederiz bi bakalımmmm deepciğim :)

      Sil
  3. benim de müze kartım vardı bir zamanlar ama sadece istanbulda geçerli sanıyordum :) sonradan öğrendim diğer şehirlerde de geçerli olabiliyormuş :) ne iyi yapmışsınız, mis gibi çıkmış fotoğraflar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy istanbul hayaliyle aldım bende gezeriz diye şimdilik yaşadığım şehri geziyorum yine çıkarın valla bedava girmek şahane :)) Çok teşekkür ederim ;)

      Sil
  4. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Siz de benim yeni açmış olduğum blogumu takip edip desteğinizi esirgemezseniz çok mutlu edersiniz. Sevgiyle kalın.

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Anik kentlere bayılıyorum ben de, sanki o yıllara dönmüşüm gibi hissediyorum. Harika bir gün olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz bir duygu kaplıyor benide o zamana ait kentin taşına dokunmak çok büyüleyici :)

      Sil