18 Aralık 2016 Pazar

Pazar Kahvaltısı & Aspendos Gezisi



Pazarlar hep kıymetliydi benim için. 7/24 çalışan babamın ayda bir pazar tatili vardı ! Pazarın gözümdeki büyüklüğü , değeri başka benim için. Canımla pazar kahvaltılarımız hep uzun hep mutlu inşallah da böyle devam eder ❤


Evde durmadık hadi Aspendos antik kenti görelim dedi. Hemen hazırlanıyorum dedim ve işte oradaydık.


Bir pazarı da böyle yedik :)



Önümüzdeki pazarları doldurmak için Müze kartı çıkardık bugün ! Günümün hatta yılımın en güzel hediyesi oldu bu kart ! İnşallah dolu dolu kullanacak vaktimiz olur ❤

Haftanız huzurlu olsun ; iyi geceler diliyorum.



10 yorum:

  1. Çok güzel bir pazar olmuş. Fotoğraflara bakarken bile keyiflendim :) Benim pazarım çılgınca ales sınavı bunalımı içinde geçti :/ Üstüne böyle bir pazar görmek çok güzel geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O alesler , yds ler benide yiyip bitirmişti zamanında ^_^ İyi gelmesine çoook sevindimm :*

      Sil
  2. Ailecek yaptığınız bir sürü anın olur inşallah bu sayede okuyarak mutlu oluruz biz de 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin dodicim inşallah 🙏 Mutluluğun bulaşıcı olması ne güzel dimi hele şu sıralar nasıl ihtiyacımız var ❤

      Sil
  3. Antalya'da yaşamak ne güzel di mi? Hadi deyince dünyanın en güzel yerlerini görüp evine geri dönebiliyorsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür Başak ; iyi ki Antalya da yaşıyorum. Dünyanın en güzel şehri bana göre :) Aynen dediğin gibi yeyer ki sağlık ve zaman bizimle olsun :****

      Sil
  4. ımm bu kahvaltı da çok güzelllll :)

    YanıtlaSil